سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

کوین هارت از حضور به عنوان مجری در اسکار 2019 انصراف داد

در پی فاش شدن توییت‌های قدیمی کوین هارت که حاوی توهین بوده است، او از حضور به عنوان مجری در اسکار 2019 انصراف داد.

روز گذشته بود که کوین هارت، بازیگر و کمدین محبوب آمریکایی، به‌عنوان مجری و میزبان مراسم اسکار 2019 رسما انتخاب و معرفی شد. حال در ‌تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، او از حضور در نود‌ و یکمین مراسم اسکار انصراف داده است. در پی انتشار توییت‌های با محتوای دگرباش‌ستیزی، این بازیگر ۳۹ ساله اعلام کرد که در مراسم جوایز امسال شرکت نخواهد کرد و انصراف داده است. هارت شب گذشته از عذرخواهی در رابطه با محتوای این توییت‌ها که در بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۰ منتشر شده بود، امتناع کرد. او با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود ضمن تایید انصراف از حضور در مراسم جوایز اسکار امسال گفت:

تصمیم گرفتم از مجری‌گری مراسم اسکار امسال کناره‌گیری کنم؛ زیرا نمی‌خواهم در شبی که هنرمندان نابغه و بزرگی آن را جشن می‌گیرند، من اذهان عمومی را به سوی خودم جلب کنم. من به دلیل حرف‌های نسنجیده‌ و نادرستی که درباره جامعه دگرباشان گفته‌ بودم، از صمیم قلب عذرخواهی می‌کنم. من از کسانی که حرف‌هایم باعث رنجش آن‌ها شده بود، عذرخواهی می‌کنم و در حال تغییر رفتار خود هستم و می‌خواهم آن را ادامه دهم. هدف من این است که مردم را به یکدیگر متصل کنم؛ نه اینکه باعث جدایی آن‌ها شوم. من از آکادمی اسکار صمیمانه برای فرصتی که به من دادند قدردانی می‌کنم و امیدوارم ما دوباره بتوانیم یکدیگر را ملاقات کنیم.

هنوز جانشین هارت به‌عنوان مجری و میزبان در مراسم اسکار 2019 انتخاب و معرفی نشده است و انتظار می‌رود که طی هفته آینده جانشین او انتخاب و معرفی شود. فهرست نهایی ۹۱امین دوره اسکار در تاریخ ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ (۲ بهمن امسال) منتشر خواهد شد و برنده آن قرار است در مراسم امسال که در ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ (۵ اسفند امسال) برگزار می‌شود، معرفی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا