سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اکران Bond 25 به دلیل خروج دنی بویل به تعویق افتاد

اکران فیلم Bond 25 «باند ۲۵» که تاریخ پخش آن هشتم نوامبر ۲۰۱۹ (۱۷ آبان ۹۸) اعلام شده است، ممکن است به تعویق بیفتد که به خاطر جایگزینی کارگردان این فیلم است. برای آگاهی از ادامه‌ی خبر در ادامه با نسیم ورد همراه باشید.

007-james-bond-daniel-craig-

به دنبال اعلامیه‌ی اخیری که منتشر شد، دنی بویل (Danny Boyle) کارگردان فیلم «باند ۲۵» از این فیلم جدا شده است و اکنون هالیوود ریپورتر تایید کرده است که «باند ۲۵» در نوامبر ۲۰۱۹ اکران نخواهد شد.

با توجه به این تاخیر، منابع فکر می‌کنند که فیلم ۲۵ ام از مجموعه فیلم‌های جیمز باند که هنوز بدون نام است، احتمالا در سال ۲۰۲۰ اکران شود. این فیلم قرار بود تا یک هفته پس از دنباله‌ی فیلم Wonder Woman «واندروومن» به روی پرده‌ی سینماها برود، اما اکنون آنها به دنبال کارگردانی برای این فیلم هستند.

EON Productions و استودیو (Metro Goldwyn Mayer (MGM اخیرا با Universal Pictures برای پخش جهانی فیلم «باند ۲۵» به توافق رسیده‌اند. دنیل کریگ (Daniel Craig) به نقش مامور افسانه‌ای ۰۰۷، بازمی‌گردد اما هنوز صحبتی ازینکه چه کسی کارگردانی فیلم‌نامه‌ی نوشته شده توسط جان هاج (John Hodge) را برعهده خواهد گرفت به میان نیامده است.

تولید فیلم «باند ۲۵» قرار بود تا اواخر امسال یعنی سوم دسامبر آغاز گردد. MGM قرار بود تا فیلم‌ را در هشتم نوامبر ۲۰۱۹ روی پرده‌ی سینماهای آمریکا ببرد. آنها از طریق سرمایه گذاری مشترک با Annapurna Pictures قرار بود تا در ۲۵ ام اکتبر ۲۰۱۹ ابتدا فیلم را در انگلستان پخش کنند. تحت این شرایط، MGM همچنان حق پخش تلویزیونی جهانی را حفظ خواهد کرد و Universal نیز پخش خانگی را مدیریت خواهد کرد.

Spectre «شبح» که ۲۴ امین فیلم از فرانچایز پر طرفدار جیمز باند بود، در شانزدهم نوامبر ۲۰۱۵ (۲۵ آبان ۹۴) روانه‌ی پرده‌ی سینماها در آمریکا شد. این فیلم در باکس آفیس داخلی ۲۰۰ میلیون دلار و در باکس آفیس خارجی ۶۸۰٫۶ میلیون دلار کسب درآمد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا