سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان اروپا

بوراک سوینچ با سریال جدیدش در ATV طرفدارانش را شگفت زده خواهد کرد!

بوراک سوینچ، بازیگر معروف، پس از کسب محبوبیت زیاد با سریال تلویزیونی Söz (سوگند)، پیشرفت سریعی در حرفه اش نشان داد. بوراک سوینچ که در سال‌های اخیر در نقش‌های اصلی پروژه‌هایی که در آن حضور داشته نامی برای خودش به‌ دست آورده، شخصیت‌های بسیار متفاوتی را به تصویر کشیده است.

این بازیگر در سریال تاریخی 26 قسمتی به نام Aşkın Yolculuğu Hacı Bayram-ı Veli که از شبکه TRT1 پخش شد، نقش اول را داشت. او پس از  به تصویر کشیدن شخصیتی تاریخی مانند مولانا، حالا در نقش وکیل دوغان در برابر مخاطبان ظاهر می شود که از حقیقت ابایی ندارد.

پخش این سریال که از عصر پنج شنبه از شبکه ATV آغاز می شود، هم از نظر محوری بودن موضوع قانون و هم عدالت خواهی پرمعنا خواهد بود و هم انرژی بازیگران جوان در بین مخاطبان منعکس می شود.

بوراک سوینچ از سوی دیگر گفت که سریال İçimizdeki Ateş (آتش درون) زندگی یک وکیل موفق را روایت خواهد کرد که او هم نقش وکیل را بازی خواهد کرد. این بازیگر گفت: این یک کمدی رمانتیک نیست. این شغل با خود زندگی صحبت می کند. ما عشق خواهیم داشت، غم خواهیم داشت، عشق و شادی خواهیم داشت. همه چیز در خود زندگی خواهد بود.»

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا