سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجی

سوندرا لوک، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار در سن ۷۴ سالگی درگذشت

طبق خبرهای منتشر شده، سوندرا لوک، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار، در سن ۷۴ سالگی دار فانی را وداع گفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سوندرا لوک در سن ۷۴ سالگی دار فانی را وداع گفته است. این بازیگر بیشتر برای بازی در فیلم The Heart Is a Lonely Hunter (قلب یک شکارچی تنهاست) نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شده بود و حال مرکز پزشکی شهر لس آنجلس تایید کرده است که او در روز ۳ نوامبر امسال (۱۲ آبان) فوت کرده، اما این خبر به‌تازگی رسانه‌ای شده است. طبق گفته وب‌سایت RadarOnline، علت مرگ لوک ابتلا به بیماری سرطان سینه و استخوان اعلام شده و جسد او در گورستان وست‌وود که در آن شخصیت‌های معروفی چون مرلین مونرو دفن شده‌اند، به خاک سپرده شده است.

سوندرا لوک برای بیش از یک دهه با کلینت ایستوود زندگی کرده است. این دو همچنین در سینما نیز با یکدیگر همکاری کرده بودند و فیلم The Outlaw Josey Wales (جوسی ولز یاغی) محصول سال ۱۹۷۶، اولین همکاری لوک با ایستوود بوده است. سوندرا لوک در ماه می سال ۱۹۴۴ در شهر شلبیویل در ایالت تنسی به دنیا آمد که نام واقعی او در زمان تولد ساندرا لوئیس اسمیت بوده است که در سال ۱۹۶۷، نام خود را تغییر داد. لوک با بازی در فیلم The Heart Is a Lonely Hunter محصول سال ۱۹۶۸، وارد عرضه بازیگری شد و فیلم Ray Meets Helen محصول سال ۲۰۱۷، آخرین فیلمی است که او در آن به ایفای نقش پرداخته است.

سوندرا لوک در طی این سال‌ها در فیلم‌هایی چون فیلم Cover Me Babe، فیلم Willard، فیلم A Reflection of Fear، فیلم Death Game، فیلم The Gauntlet (دستکش آهنی)، فیلم Every Which Way but Loose (از هر راهی ولی شل)، فیلم Bronco Billy (برانکو بیلی)، فیلم Any Which Way You Can (از هر راهی که می‌توانی)، فیلم Sudden Impact (ضربه ناگهانی) و فیلم Ratboy، به ایفای نقش پرداخته است. علاوه بر بازی، او کارگردانی فیلم‌هایی چون فیلم Ratboy، فیلم Do Me A Favor، فیلم Death in Small Doses و فیلم Impulse (ایپمالس) را نیز بر عهده داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا