سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

مادر زندایا به شایعات دروغین نامزدی دخترش واکنش نشان می دهد

ظاهراً مادر زندایا در پاسخ به شایعات دروغین مبنی بر نامزدی دخترش با عشق قدیمیش تام هالند صحبت می کند.

حساب Pop Hive در توییتر در مورد نامزدی “گزارش شده” این هفته نوشت و این توییت در حال حاضر بیش از 557000 لایک داشته است. همچنین هفته گذشته گزارشی درباره برنامه ریزی این ستاره های جوان برای آینده مشترک منتشر شد.

کلر استورمر، مادر زندایا، روز چهارشنبه (30 نوامبر) پیامی رمزآلود در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و به نظر می رسید که این پیام پاسخی به ادعاها باشد.

کلر در استوری هایش  تعریف Clickbait «طعمه کلیک» را به اشتراک گذاشت.

روش Clickbait یا «طعمه کلیک» به طور ساده به گمراه کردن یا تحریک غیرمعقول کاربر به کلیک کردن روی محتوای تبلیغی اشاره دارد. رایج ترین روش برای ایجاد طعمه کلیک برای مخاطب، استفاده از یک لینک جذاب با استفاده از عنوان و یا تصویر مهیج است تا با ایجاد حس کنجکاوی در مخاطب، او را به کلیک بر روی آن لینک تشویق نماید. در نتیجه استفاده از این روش، معمولاً مخاطب کنجکاو برای ارضای حس کنجکاوی خود، مجبور به کلیک بر روی آن لینک و ورود به سایت مقصد طعمه (و در نتیجه ایجاد درآمد برای سایت نمایش دهنده و شرکت مجری تبلیغات) می شود.

زندایا و تام تنها زوجی نیستند که با هم روی پرده ظاهر شده اند. در واقع، آنها حتی تنها ستاره های واقعی مرد عنکبوتی نیستند که با هم قرار گذاشته اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا