سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

فینال سریال Yemin (سوگند) کی هست؟ فیلمبرداری سریال تمام می شود اما پخش ادامه دارد!

دو بازیگر اوزگه یائیز و گوکبرک دمیرجی در دو فصل اول سریال Yemin (سوگند) که از کانال 7 پخش می شد، نقش های اصلی را بر عهده داشتند. آنها در دو فصل اول به شخصیت های امیر و ریحان جان بخشیدند. در آن زمان سریال Yemin که در روزهای هفته پخش می شد یکی از سریال هایی بود که توجه بسیاریها را به خودش جلب کرد.

جدایی اوزگه در فینال فصل دوم سریال دلیلی بر این شد که عشق بین دو بازیگر اصلی که سر صحنه فیلمبرداری این سریال شروع شد به تولیدش آسیبی نرساند.

اوزگه یائیز از آن روز جهشی بزرگ داشته  و گوکبرک دمیرچی همیشه از او حمایت کرده است. انتظار می رفت این زوج با هم ازدواج کنند، اما هفته گذشته ادعاهایی مبنی بر جدایی آنها مطرح شد.

از طرفی سریال Yemin سریالی هست که در دو فصل اخیر آخر هفته ها اکران شده است.  این تصمیم به دلیل رتبه پایین گرفته شد و گوکبرک دمیرچی صادقانه پروژه را ادامه داد. حتی یک قرارداد برای فصل پنجم هم وجود داشت. اما معلوم شد که سریال دیگر ادامه نخواهد داشت.

کانال 7 تصمیم به پایان این سریال گرفته است. از آنجایی که قسمت های استوک وجود دارد، پخش قسمت ها بعد از تصویربرداری سریال Yemin ادامه خواهد داشت. انتظار می رود که عوامل مجموعه در ماه می منحل شوند. با این حال پخش سریال با قسمت های استوک تا سپتامبر ادامه خواهد داشت.

مشخص شد که سریال Yemin که قسمت 419 آن تازه منتشر شد، تا قسمت 554 روی پرده می ماند. طرفداران از اینکه این سریال در تابستان هم پخش خواهد شد خوشحال خواهند شد.

در این سریال که نام هایی مثل Setenay Süer، Can Verel، Yaghmur Shahbazova، Ahmet Ömer Akıner، Gül Arcan، Büşra Oğur حضور دارند،به سریالی تبدیل شود که توجه  بسیاری از بینندگان را به خودش جلب کرد. فروش سریال در خارج از ترکیه هم باعث معروف شدن بازیگران داستان شد. پایان این سریال به عنوان اتفاقی در نظر گرفته می شود که بسیاری از طرفداران را ناراحت خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا