سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار مشاهیر ترکیسینمای ترکی

Burak Özçivit از خانواده Evcen خاستگاری می کند

به گزارش نسیم ورد؛

Burak Özçivit در تعطیلات سال نو، برای دیدن خانواده Fahriye Evcen که در آلمان زندگی میکنند، رفت.

Burak Özçivit به خانواده Fahriye Evcen گفت که تابستان امسال میخاهیم ازدواج کنیم. Burak Özçivit در کوتاهترین زمان بهمراه پدر و مادرش برای خاستگاری Fahriye Evcen از خانواده اش به آلمان می خواهد بیاید.

1_d

رابطه Burak Özçivit و Fahriye Evcen که از سه سال پیش شروع شده بود، این اواخر با سرعت تمام به سمت ازدواج پیش می رود.

این زوج که در ماه ژوئن سال گذشته به دست بوس خانواده Fahriye Evcen که در آلمان زندگی می کنند، رفته بودند.

Burak Özçivit که موافقت اولیه را از خانواده Fahriye Evcen گرفته بود، در جشن تولدی که دوست دخترش برای او تدارک دیده بود به او پیشنهاد ازدواج داد و جواب بله را از او گرفت.

3_d

Burak Özçivit که تماما به آداب و رسوم ازدواج در ترکیه پایبند است، برای خبر دادن اینکه در کوتاهترین زمان ممکن می خواهد برای خاستگاری بیاید، برای دیدار خانواده Fahriye Evcen به آلمان رفت.

Burak Özçivit که تعطیلات سال نو را فرصت خوبی برای دیدار با خانوده Fahriye Evcen دانست و به آلمان رفت و تدارکات مراسم خاستگاری و تعیین تاریخ ازدواج را انجام داد.

4_d

Fahriye Evcen در این سفر به آلمان با پدر و مادرش و همینطور خواهرش دیدار کرد. طبق خبرهای گرفته شده از نزدیکان Burak Özçivit او می خواهد در ماه جولای امسال مراسم ازدواج را برگزار کند.

بر طبق خبرهای گرفته شده، قرار است که دو مراسم عروسی هم در آلمان و هم در ترکیه برگزار شود.

نسیم ورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا