سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

بازدید ۴۵ میلیونی فیلم Bird Box در نتفلیکس و رکورد پر بیننده ترین

Bird Box فیلم جدید ترسناک/هیجانی نتفلیکس ، پربیننده ترین فیلم این استریمینگ در طول یک هفته لقب گرفته است با ۴۵ میلیون بازدید!

هنوز مشخص نیست متریک نتفلیکس بر چه مبناست ، اگر تصادفا هنگام دیدن یک تریلر روی فیلم کلیک کنیم بریم داخلش و ببندیم حساب میشه؟ بیشتر شبیه رفتن به سالن سینمایی اشتباه است! ولی خوب مبنا را بر این میگذاریم که ۴۵ میلیون اکانت مختلف این فیلم را دیده اند پس بنظر میاد دیدنش ارزش داشته باشه.

خلاصه داستان :

نیرویی مرموز جمعیت جهان را مورد حمله قرار داده و تلفات زیادی ببار می‌آورد. نیرویی که در قالب ترسناک‌ترین کابوس شما ظاهر خواهد شد. حال از یک چیز می‌توان مطمئن بود، اگر نگاهی به ‌آن داشته باشید، جان خود را از دست خواهید گرفت. شخصیت اصلی فیلم، مالوری، در مواجه با ناشناخته‌ها، در مسیر رویارویی با عشق، امید و شروعی تازه قرار می‌گیرد. با پشت سر گذاشتن مسیری مملوء از وقایع خوفناک، مالوری با دو فرزندش همواره به‌دنبال تنها مکانی است که ممکن است پناهگاهی در اختیار آن‌ها قرار دهد. در حین حمله‌ی جدی از سوی بیگانگان، شرط زنده ماندن در این سفر دو روزه با طی کردن مسیر با چشمانی بسته گره خورده است. درست شنیدید، چشمان بسته!

اریک هیزرر (Arrival) به‌عنوان فیلمنامه نویس این فیلم در نظر گرفته شده است. داستان فیلم سرنوشت مالوری بلاک، زنی همراه با دو فرزندش را به تصویر می‌کشد که در تلاش یافتن پناهگاهی افسانه‌ای بوده تا بدون ترسیدن از نگاه کردن به جهان خارج به معنای واقعی کلمه، بتواند باری دیگر به زندگی مسالمت آمیز خود بازگردد. داستان کتاب ملرمن در سه بخش مختلف روایت می‌شود:

ماجرای قبل از آن‌چه که الان «مشکل» (The Problem) نامیده می‌شود، سپس قسمتی از داستان که مالوری صاحب فرزندان خود خواهد شد، و در آخر مسیری که آن‌ها سال‌ها پس از کلی آماده سازی و تدارکات در آن قرار می‌گیرند، یعنی همان سفر برای پیداکردن پناهگاهی امن. نگاهی به اولین تریلر از فیلم Bird Box، با اشاره به ساندرا بولاک در نقش مالوری حامله و قسمتی از وقایع قبل از The Problem، نشان می‌دهد که بیور به ساختار اصلی داستان فیلم پایدار بوده است.

 

همچنین می توانید فیلم فوق را از اینجا دریافت نمایید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا