سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

ایزابل تورس بازیگر اسپانیایی و ستاره سریال Veneno شبکه HBO Max در 52 سالگی درگذشت

ایزابل تورس، هنرپیشه اسپانیایی که بیشتر برای بازی در سریال   Veneno شناخته شده بود، روز جمعه پس از مبارزه با سرطان ریه درگذشت. او 52 ساله بود.

خانواده تورس با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش مرگ او را تایید کردند. آنها به زبان اسپانیایی نوشتند:  امروز، 11 فوریه 2022، با ایزابل خداحافظی می کنیم. اگرچه خانواده و دوستانش عمیقاً از دست دادن او را احساس می کنند، اما ما می دانیم که هر جا که  برود از آنجا لذت می برد.

در پایان بیانیه آمده است: “از همه پیام های محبت آمیز و نگرانی شما متشکرم. ”

تورس که اهل لاس پالماس د گرن کاناریای اسپانیا است، همچنین در فیلم‌های اسپانیایی فوتوس در سال 1996 و Camino a la locura در سال 2008 حضور داشت. او با بازی در فیلم Veneno به عنوان یکی از سه بازیگر زن ترنسجندر اسپانیایی برای مخاطبان بین‌المللی شناخته شد.

تورس که خودش ترنس جندر بود، در مصاحبه ای در نوامبر در مورد شخصیت La Veneno در فیلم  Veneno  گفت: “او راه می رفت تا ما بتوانیم بدویم.” این هنرپیشه همچنین به خاطر فعالیت هایش برای حقوق جامعه LGBTQ معروف بود.

تورس اولین بار در مارس 2020 پس از مشاهده علائم بیماری در هنگام ساخت Veneno، خبر ابتلا به سرطان  را اعلام کرد. به گزارش روزنامه اسپانیایی El Periódico، این بازیگر در یک مصاحبه تلویزیونی گفت: در اواسط فیلمبرداری سریال بودم و درد داشتم. اگرچه او تحت درمان قرار گرفت، اما این بیماری به استخوان‌هایش هم منتقل شد. نوامبر گذشته، تورس در ویدئویی در اینستاگرام گفت که پزشکانش به او گفته بودند که فقط تا دو ماه دیگر زنده است.

او در مصاحبه تلویزیونیش گفت: “زندگی من آسان نبوده و تبدیل به جنگ شده. نمی دانم زود تمام میشه یا دیر . چیزی که از آن مطمئن هستم اینه که تا آخرین لحظه از مبارزه دست نمی کشم.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا