سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

سریال The Walking Dead و Fear the Walking Dead کراس اور دیگری خواهند داشت

طبق خبرهای منتشر شده، شاهد کراس اور دیگری بین سریال The Walking Dead و سریال Fear the Walking Dead خواهیم بود.

در طول سال جاری بود که شاهد اولین کراس اور بین سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) و سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) بودیم. در این کراس اور، شخصیت مورگان جونز با بازی لنی جیمز، پس از پایان اتفاقات فصل هشتم سریال The Walking Dead به دیگر سریال مجموعه مردگان متحرک نقل مکان کرد و شاهد حضور این شخصیت به‌عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی فصل چهارم سریال Fear the Walking Dead بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که باید شاهد کراس اور دیگری بین دو سریال مجموعه مردگان متحرک باشیم. طبق خبری که وب‌سایت ComicBook منتشر کرده، گفته می‌شود که آستین آملیو، بازیگر نقش دوایت در سریال The Walking Dead که دست راست نیگان بود و پس از پایان فصل هشتم به دلیل ممنوع شدن برای زندگی در منطقه امن الکساندریا این مجموعه را ترک کرد، قرار است در فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead حضور داشته باشد و یکی از شخصیت‌های اصلی فصل پنجم این سریال خواهد بود.

 

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این کراس اور در دسترس نیست، اما ایان گلدبرگ، یکی از دو شورانر سریال Fear the Walking Dead، در مصاحبه با EW از حضور شخصیت جدیدی در فصل پنجم خبر داده بود که قرار است نقش مهمی را در اتفاقات آن داشته باشد. حضور دوایت در فصل پنجم این سریال و اتحادش با مورگان می‌تواند اتفاق جالبی در سریال باشد؛ هرچند که امکان حضور این شخصیت در گروه شخصیت‌های منفی سریال نیز وجود دارد. علاوه بر لنی جیمز، تاکنون بازگشت آلیشیا دبنام-کری در نقش آلیشیا کلارک،کلمن دومینگو در نقش ویکتور استرند، دانای گارسیا در نقش لوسیانا گالوز، مگی گریس در نقش آلتیا، جنا الفمن در نقش جون، الکسا نیسنسون در نقش چارلی و گرت دیلاهانت در نقش جان دوری، در فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead تایید و اعلام شده است که انتظار می‌رود حضور بازیگران بیشتری در فصل پنجم این سریال نیز تایید و اعلام شود.

پیش از این نیز شبکه AMC گفته بود که قرار است کراس آور‌های بیشتری را بین این دو سریال در آینده شاهد باشیم. با این حال، هنوز تاریخی برای شروع پخش فصل پنجم سریال Fear the Walking Dead اعلام نشده است. همچنین پخش نیمه دوم فصل نهم سریال The Walking Dead از روز یکشنبه، ۱۰ فوریه ۲۰۱۹ (۲۱ بهمن امسال) آغاز خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا