سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

شایعه: فیلمبرداری فیلم The Batman احتمالا از ماه نوامبر 2019 آغاز می‌شود

طبق خبرهای منتشر شده، برادران وارنر ماه نوامبر ۲۰۱۹ را ممکن است برای شروع فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman در نظر بگیرد.

اسفند ۱۳۹۵، کمپانی برادران وارنر مت ریوز، کارگردان فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، را رسما به عنوان کارگردان جدید فیلم مستقل بتمن و جانشین بن افلک، انتخاب و معرفی کرد. با این حال، اطلاعات زیادی از این فیلم در دسترس نیست و تاکنون بازگشت یا عدم بازگشت بن افلک برای بازی در نقش بتمن در فیلم The Batman اعلام نشده است. با اینکه خبرهای زیادی در مورد منبع اقتباس این فیلم شنیده می‌شود یا حتی خبرهای زیادی در مورد بازیگران نقش بتمن منتشر شده است، اما تا به امروز این خبرها اکثرا تکذیب شده‌اند و مدتی پیش نیز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه ریوز نوشتن فیلمنامه فیلم Batman را به پایان رسانده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از زمان احتمالی شروع فیلمبرداری و تولید فیلم مستقل جدید شخصیت بتمن منتشر شده است.

طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، کمپانی برادران وارنر ممکن است ماه نوامبر ۲۰۱۹ (آبان یا آذر ۱۳۹۸) را برای شروع فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman در نظر بگیرد که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از جمله مدت زمان فیلمبرداری این فیلم و همچنین زمان اکران این فیلم منتشر نشده است، اما اگر این خبر درست باشد، می‌توانیم اواخر سال ۲۰۲۰ یا نیمه اول سال ۲۰۲۱ را برای تاریخ اکران احتمالی فیلم بتمن در نظر بگیریم. علاوه بر این، هنوز حضور یا عدم حضور بن افلک در فیلم Batman نیز مشخص نیست و طی ماه‌های آینده ممکن است برادران وارنر یا دی سی (DC) سرانجام در مورد این موضوع شفاف سازی کنند. همچنین ریوز طی این مدت فیلمنامه فیلم بتمن را تا پیش از شروع فیلمبرداری این فیلم ویرایش خواهد کرد. با این حال، این زمانبندی هنوز تایید نشده است و احتمال تغییر آن وجود دارد.

در حال حاضر در سال ۲۰۱۹ قرار است فیلم Shazam (شزم) در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) و فیلم Joker (جوکر) در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ۱۳۹۸) از مجموعه DC اکران شوند و اکنون در سال ۲۰۲۰ فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) برای اکران در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) و فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) برای اکران در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا