سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

جنیفر کولیج رسماً به فصل دوم سریال «لوتوس سفید» بازگشت.

به گزارش ای تی که جنیفر کولیج رسماً در فصل دوم سریال The White Lotus حضور دارد. در حالی که کولیج در حال بازگشت به سریال پرطرفدار HBO Max است، هنوز مشخص نیست که او چه نقشی را بازی خواهد کرد.

به گفته نمایندگان HBO، “نقشی که او بازی می کند مشخص نشده است.”

کولیج که در فصل اول نقش تانیا را بازی می‌کرد، ظاهراً بازگشت او به سریال  در ماه نوامبر تأیید شد و به ET گفت: «آنها به من نگفته‌اند که فیلمنامه چیست، اما امیدوارم در این سریال عاشقانه و رابطه زیادی داشته باشم. احساس می کنم در فصل اول از آن سیر نشدم.”

ماه گذشته،  HBO به ترکیب بازیگران فصل دوم سریال اضافه کرد و به ET تایید کرد که اف. موری آبراهام، آدام دیمارکو، تام هالندر و هیلی لو ریچاردسون همگی به عنوان بازیگران ثابت  به سریال پیوسته‌اند.

آبراهام که در حال حاضر در سریال Apple TV+ از  Mythic Quest بازی می‌کند، نقش برت دی گراسو، مرد مسنی که با پسر و نوه‌اش سفر می‌کند را بازی می‌کند، در حالی که دیمارکو  در نقش نوه‌اش و تازه فارغ‌التحصیل  شده از کالج، آلبی دی گراسو، را بازی می‌کند.

علاوه بر این، هالندر که در فیلم The King’s Man هم حضور دارد، نقش یک مهاجر انگلیسی به نام کوئنتین را بازی خواهد کرد که با دوستان و برادرزاده‌اش در تعطیلات به سر می‌برد و ریچاردسون  نقش پورتیا، زن جوانی را بازی می کند که با رئیسش سفر می‌کند.

شایعه شده که فصل دوم سریال در ایتالیا فیلمبرداری خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا