سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپا

تیزر فصل چهارم سریال “Charmed” به سوالات پاسخ می دهد.

سریال  Charmed درباره سه خواهر به نامهای میسی، مل و مگی هست که از توانایی های جادوییشان برای در امان نگه داشتن جهان از تهدیدات خارق العاده استفاده می کنند. پایان فصل سوم با تغییرات قابل توجهی همراه بود، اما تیزر تازه منتشر شده به سوالاتی که ممکنه طرفداران داشته باشند پاسخ می دهد.

فصل سوم با مرگ یکی از خواهران به پایان رسید و قدرت سه نفر را شکست و جهان را در برابر حملات جادویی آسیب پذیر کرد. این موضوع در لحظات ابتدایی تیزر مورد توجه قرار می گیرد اما بلافاصله مشکل حل می شود مشخص میشود یک نیروی جادویی دیگری به آنها ملحق می شود.

نقش شخصیت جدید را لوسی بارت، بازیگر استرالیایی ایفا می‌کند که قبلا در فیلم‌های Bloom، Co-Ed و Neighbours بازی کرده بود.

فصل چهارم عزاداری و سوگواری مل و مگی  را بعد از مرگ خواهرشان نشان می دهد که سعی می کنند پس از از دست دادن میسی دوباره روی پای خودشون بایستند. همچنین هویت شخصیت مرموز جدید، با بازی بارت، که به بیدار شدن مجدد قدرت سه گانه کمک می کند، بررسی خواهد شد.

بارت به بازیگران  ملونی دیاز، سارا جفری، جردن دونیکا، ماریا سالازار، بتانی براون و ایوانز ملحق خواهد شد. علاوه بر بارت، دیگر چهره‌های جدید این فصل شی نیلسون  و کاپیل تالوالکار هستند.

تیزر را از اینجا تماشا کنید.

فصل چهارم سریال Charmed در 11 مارس از CW پخش خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا