سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای ایران

فیلمبرداری فیلم متری شیش و نیم به پایان رسید

فیلمبرداری فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی با بازی نوید محمدزاده و پیمان معادی به پایان رسید.

فیلم متری شیش و نیم جدیدترین فیلم کارگردان جوان سینمای ایران یعنی سعید روستایی است. این فیلم سینمایی یکی از فیلم‌های بخش سودای سیمرغ سی و هفتین دوره از جشنواره فیلم فجر نیز به شمار می‌رود. حال، به تازگی و بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، اعلام شده است فیلمبرداری این فیلم سینمایی به پایان رسیده است. مراحل فنی فیلم مانند تدوین نیز همزمان با انجام فیلمبرداری در حال پیگیری بوده است و تیم فنی این فیلم در حال انجام کارهای پایانی هستند.

فیلم سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی با بازی پیمان معادی، نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار و فرهاد اصلانی ساخته شده است. سعید روستایی پیش از این فیلم سینمایی «ابد و یک روز» را ساخته و با این فیلم علاوه بر تحسین بسیاری از منتقدان و بینندگان به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است. پیمان معادی، نوید محمدزاده و پزیناز ایزدیار پیش از این در فیلم‌ «ابد و یک روز» با سعید روستایی همکاری کرده‌اند. پیمان معادی که اکنون فیلم سینمایی «بمب؛ یک عاشقانه» را روی پرده دارد، با فیلم سینمایی «ناگهان درخت» در کنار «متری شیش و نیم» در جشنواره امسال حضور خواهد داشت و سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «جدایی نادر از سیمین» و «درباره الی» را دارد. نوید محمدزاده نیز که مدتی پیش فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» را روی پرده داشت، علاوه‌بر «متری شیش و نیم» با فیلم «سرخ پوست» نیز در جشنواره حاضر خواهد بود و سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «عصبانی نیستم!» و «لانتوری» را دارد.

پریناز ایزدیار دیگر بازیگر «متری شیش و نیم» است. این بازیگر نیز در کنار نوید محمدزاده و علاوه‌بر «متری شیش و نیم» در جشنواره امسال فیلم «سرخ پوست» را هم دارد. ایزدیار سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «ویلایی‌ها»، «خوک»، «هت‌تریک» و «این سیب هم برای تو» را دارد. فرهاد اصلانی، بنابر اخبار، قرار بود در فیلم «ابد و یک روز» جلوی دوربین برود، این اتفاق اما نیفتاد. فرهاد اصلانی که اکنون «کلمبوس» و مدتی پیش «مغزهای کوچک زنگ زده» را روی پرده داشت، سابقه بازی در فیلم‌هایی مانند «دختر» و «یه حبه قند» را دارد.

به تازگی همچنین فهرست عوامل این فیلم سینمایی منتشر شده است که به شرح زیر است:

مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، طراح صحنه: محسن نصراللهی، طراح لباس: غزاله معتمد، گریم: ایمان امیدواری، منشی صحنه: ندا قائدی، تدوین: بهرام دهقانی، صدابرداری: ایرج شهزادی، صداگذار: امیرحسین قاسمی، مدیر تولید: حسین هادیانفر، عکاس: امیرحسین شجاعی، سرمایه‌گذاران: سید جمال ساداتیان ومحمدصادق رنجکشان، دستیار اول فیلمبردار: احمد کاووس، دستیار اول کارگردان: مهدی توکلی، برنامه‌ریزی:افشین رضایی.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا