سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

راد استیوارت و پسرش بعد از درگیری شب سال نو به توافق رسیدند.

– نماد راک ، راد استیوارت و پسرش برای حل و فصل اتهامات تخلف ناشی از مشاجره با یک نگهبان در یک هتل شیک فلوریدا ، به یک توافق نامه رسیده اند.

دادستان ها و وکلای مدافع روز جمعه اعلام کردند که استیوارت و پسرش شان استیوارت به دلیل درگیری در هتل The Breakers در پالم بیچ در روز سال نو 2020 محاکمه نخواهند شد.

استیوارت 76 ساله و یکی از اعضای تالار مشاهیر راک اند رول بیشتر با آثاری مانند ” Maggie May” و “Tonight’s the Night” شناخته می شود. این خواننده متولد لندن در سال 2016 توسط ملکه الیزابت دوم شوالیه شد.

جسی دیکسون ، نگهبان امنیتی در آن زمان به پلیس گفت که استیوارت 76 ساله و خانواده اش الان در سر یک میز مهمانی خصوصی که اجازه حضور در آنجا را ندارند ، بودند.

دیکسون گفت که گروه آنها با صدای بلند شروع به ایجاد درگیری کردند، در این گزارش آمده است که دیکسون به محققان گفت که او دستش را بر روی سینه پسر استیوارت قرار داده و به او گفت که عقب برود و فضا را باز کند.

آن زمان بود که شان استوارت ، پسر 40 ساله ستاره راک ، با دیکسون فیس تو فیس شد.

شان استیوارت سپس دیکسون را به عقب هل داد. یک گزارش پلیس گفت ، راد استیوارت با مشت به  “سمت چپ دنده”  دیکسون کوبید.

گزارش پلیس گفت: شان استیوارت به بازرسان گفت وقتی “آنها به دلیل بدهی به دیکسون با او و خانواده اش” قادر به شرکت در آنجا نبودند ، عصبانی شد.

استفن مانچینو ، افسر پالم بیچ گفت که او تصاویر امنیتی را در هتل دیده و مشخص کرده استیوارت ها “مقصر اصلی” هستند.

دو کارمند  به پلیس گفتند که آنها دیدند شان استیوارت دیکسون را هل داد و راد استیوارت او را کتک زد.

دیکسون با امضای نامه ای اظهار کرد که می خواهد علیه Stewarts اتهاماتی را مطرح کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا