سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سینمایی

بازیگرانی که احتمالا فیلم های ۲۰۱۹ را خراب می کنند

مهم نیست که شما، چقدر عملکرد ضعیف بازیگری را نادیده بگیرید، چرا که یک بازی بد تمام زحمات برای یک فیلم معقول را خراب می کند. بازیگری که با همکارانش هماهنگ نباشد ضربان منظم اثر را به خطر می اندازد و می تواند به یک فیلم امیدوار کننده آسیب برساند. برخی از بازیگران نسبت به طرفداران منتقد، واکنش های تندی انجام می دهند که آینده کاری خودشان را تیره تر می کنند و نفرت عمومی را نسبت به خودشان افزایش می دهند. حالا ما به نسبت آنچه که از بعضی از بازیگران دیده ایم و یا می دانیم و با استفاده از شواهد موجود می خواهیم بازیگرانی که پتانسیل خراب کردن یک فیلم در سال جاری دارند را نام ببریم.

 

سوفی ترنر(Sophie Turner) در Dark Phoenix

شواهد و اطلاعات به دست آمده از قسمت جدید فرنچایز مردان ایکس(X-Men) حاکی از بسیاری از مشکلات بر سر تولید فیلم بوده است، اما اصلی ترین و اساسی ترین مسئله فیلم بازیگران آن بیان شده است. سوفی ترنر برای بازی در قسمت قبل این مجموعه در نقش جین گری با تعدادی نقد مخالف روبرو شد که از لهجه بد آمریکایی این بازیگر بریتانیایی و عملکرد ساده و یکنواخت او در این نقش شکایت داشتند. به این ترتیب فیلم Dark Phoenix با تکیه و تمرکز کامل بر روایت و زندگی جین باعث نگرانی خیلی ها شده است. تا این لحظه سوفی ترنر نیز هیچ کاری انجام نداده است تا اثبات کند که می تواند بار یک فیلم سنگین را به دوش بکشد. علاوه بر این تریلر اول به جای تمرکز بر او، روی گروه زوم کرده بود و تنها به شکلی کوتاه به ترنر اشاره شد. حال باید دید عملکرد این بازیگر کلیت اثر را به نابودی پیش می برد یا اتفاقی دیگر صورت می پذیرد.

جاستیس اسمیت (Justice Smith) در Pokemon: Detective Pikachu

همه عملکرد جاستیس اسمیت جوان را در دنیای ژوراسیک به عنوان نخبه رایانه ای ترسو دیده ایم. اما کاراکتری مثل Pikachu برای اسمیت کمی خطرناک است و با توجه به گذشته کاری او پذیرش این نقش ریسک است. شاید دلیل این که در تبلیغات فیلم، نام رایان رینولدز را پر رنگ تر اعلام می کنند همین مسئله باشد. اما نباید فراموش کرد که ما باید بین اسمیت و رینولدز شاهد هماهنگی باشیم و نه چیز دیگر. تریلر های فیلم که چیز خوبی را به بیننده نشان دادند و حالا باید دید نتیجه اثر چه حاصلی خواهد داشت.

 

تیلور سوئیفت (Taylor Swift) در Cats

موزیکال جدید تام هوپر که استاد چنین کارهایی است در حال تولید بوده و کارهای فنی آن در حال شکل دادن به این اثر هستند. فیلم جدید هوپر شاهد نام های قابل احترامی مثل ادریس البا،جودی دنچ و جنیفر هادسون است، ولی یک نام مثل زخمی دردناک خودنمایی می کند که تیلور سوئیفت است. او ایفاگر نقش Bombalurina گربه ای شاد است که وقتی اعلام شد حتی طرفداران این خواننده هم ابروهایشان به نشانه تعجب بالا رفت. اگر چه استعداد های آوازخوانی سوئیفت اینجا مطرح نیست ولی باید در نظر داشت او باید با CGI کار کند و این نگران کننده است. البته او آواز خواندنش خوب است، اما آیا این دلیل خوبی برای این نقش است؟ دشوار است که خوش بین باشیم.

کریستن استوارت ( Kristen Stewart) در Charlies Angels

این بازیگر به اندازه کافی حاشیه در اطرافش دارد که باعث نابودی خودش و کارش شود. اما با این اوصاف ریبوت فرشتگان چارلی به کارگردانی الیزابت بنکس در تیم بازیگری اش از او به عنوان ستاره استفاده کرده است. به نظر خیلی ها استوارت بازیگر با کیفیتی نیست و به راحتی عامل خراب کردن یک اثر می شود و روی کیفیت آن تاثیر منفی می گذارد. با این حال این بازیگر بی استعداد هم نیست و نباید به کلی او را نهی کرد و باید منتظر عملکرد او باشیم، شاید او دلیل نجات باشد،شاید.

میلا یوویچ (Mila Jovovich) در Hellboy

اولین تریلر بازسازی پسرجهنمی خیلی طرفداران این فیلم را خوشنود نکرد، هرچند دوستداران دیوید هاربر از این تریلر سر شوق آمدند. از قبل تریلر هم کارشناسان از انتخاب میلا یوویچ به عنوان آنتاگونیست اصلی فیلم راضی نبودند و انتظار نداشتند ملکه خون را او بازی کند. او مدت زیادی است که نقش مورد پسندی را نپذیرفته و آن هایی هم که بازی کرده است، مورد ستایش منتقدین قرار نگرفته اند. همه این مسائل باعث نا امیدی طرفداران از نتیجه این انتخاب شده است. نقش ملکه خون در تریلر منتشر شده از فیلم خیلی معلوم نیست که قابل قضاوت باشد و خوشبین ترین کارشناسان هم گفته اند که اگر فیلم هم بی نظیر باشد، باز هم یوویچ آینده روشنی را ندارد.

آبری پلازا (Aubrey Plaza) در Child’s Play

آبری پلازا در ریبوت بازی بچگانه نقش کارن مادر اندی بارکلی را بازی خواهد کرد. انتخاب این بازیگر گیج کننده ترین کار ممکنی بوده است که توسط سازندگان صورت گرفته است، چرا که پلازا آخرین بازیگری در جهان است که شما باید برای نقش یک مادر دوست داشتنی و نگران استخدام کنید. به عنوان استعداد درخشان در لحظات دراماتیک آبری پلازا در لژیون خودش را ثابت کرده است ولی ایفای نقش مادری دلسوز و مهربان هیچ جوره به پلازا نمی خورد و ایفای نقش شخصیت کارن ریسکی قابل توجه برای پلازا به حساب می آید. وجود پلازا در فیلم بازی بچگانه جذاب نیز هست و باید دید ترکیب عروسک قاتل با پلازای مهربان چه رنگی از آب در می آید. اجرای مادری دلسوز برای پلازا کاریست که سخت نیازمند تلاش است.

ویل اسمیت (Will Smith) در Aladdin

ویل اسمیت ممکن است کوه جذبه و گیرایی باشد، اما او هرگز رابین ویلیامز نیست. اجرای نقش جنی احتمالا سخت ترین نقش فیلم علاءالدین ساخته گای ریچی بوده است و چیزی که ما از دور دیده ایم خبر از انتخاب مناسب اسمیت برای این نقش می دهند. تصاویر منتشر شده از اسمیت چهره جالبی را نشان می دهد که بسیار ساده و معمولی است. اسمیت هم می تواند نکته قوت باشد و هم پاشنه آشیل، حالا این که بازیگر گران قیمتی مثل او با کاراکتر جنی چه کرده است علامت سوالی جذاب خواهد بود. اسمیت تا کنون تایید کرده است که اکثر زمان فیلم آبی خواهد بود، اما صادقانه بگویم تزریق رنگ به روش CGI به او فقط می تواند اوضاع را خراب تر کند تا بهتر. طرفداران دو آتشه دیزنی به شدت خواهان موفقیت این فیلم هستند، اما فقط این اسمیت است که می داند چه دست آوردی را به وجود آورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا