سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

بیلی مگنوسن و کوری استول به جمع بازیگران فیلم پیش‌ درآمد The Sopranos پیوستند

پس از معرفی ویرا فارمیگا و جان برنتال، حال دو بازیگر دیگر نیز به جمع بازیگران فیلم پیش درآمد The Sopranos (سوپرانوز) پیوستند.

کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) و نیو لاین سینما (New Line Cinema) در حال ساخت یک فیلم پیش درآمد براساس سریال The Sopranos (سوپرانوز) هستند و این فیلم قرار است The Many Saints of Newark (آمرزیدگان فراوان شهر نیوآرک) نام داشته باشد. دو روز پیش بود که حضور دو بازیگر جدید در این فیلم تأیید و اعلام شد. طبق خبری که ‌سایت وِرایتی منتشر کرده بود، جان برنتال، بازیگر سریال The Punisher (پانیشر) و ویرا فارمیگا، بازیگر فیلم The Conjuring (احضار روح) به جمع بازیگران این فیلم مورد انتظار اضافه شدند. برنتال و فارمیگا هر دو سابقه بازی در فیلم‌ و سریال گانگستری و مافیایی را در کارنامه خود دارند و برنتال سریال Mob City (شهر جنایتکاران) و فارمیگا در فیلم The Departed (رفتگان)، به ایفای نقش پرداخته‌ بودند.

حال در گزارشی جدید از سایت وِرایتی، حضور دو بازیگر دیگر در فیلم The Many Saints of Newark تأیید و اعلام شد. بیلی مگنوسن و کوری استول دو بازیگری هستند که قرار است در این فیلم نقشی را بر عهده داشته باشند. آخرین نقش‌آفرینی بیلی مگنوسن مربوط به فیلم Ingrid Goes West (انگرید به غرب می‌رود) می‌شود که در این فیلم درام و کمدی وی نقش نیکی اسلوآن را بر عهده داشت. از دیگر فیلم‌های معروف وی می‌توان به Into the Woods (به‌سوی جنگل)، Bridge of Spies (پل جاسوس‌ها) و The Big Short (رکود بزرگ) اشاره داشت. وی در فیلم Game Night (بازی شب) به کارگردانی جان فرانسیس دالی وجاناتان گلداستاین نیز نقشی را بر عهده داشت و همچنین در جمع بازیگران فیلم لایو اکشن Aladdin(علاءالدین) گای ریچی نیز حضور دارد.

کوری استول نیز بازیگری باسابقه در سینمای هالیوود است و از فیلم‌هایی که این هنرپیشه آمریکایی در آن‌ها حضور داشته است می‌توان به Midnight in Paris (نیمه‌شب در پاریس)، The Bourne Legacy (میراث بورن)، Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، First Man (نخستین انسان) و Decoding Annie Parker (رمزگشایی آنی پارکر) اشاره داشت.

هنوز جزئیاتی از نقش‌های در نظر گرفته‌شده برای این بازیگران به بیرون درز نکرده است و در این زمینه باید منتظر اخبار آتی بمانیم. پیش از این حضور آلساندرو نیوولا در نسخه پیش درآمد فیلم The Sopranos تأیید و اعلام شده بود که او قرار است نقش شخصیت دیکی مولتیسانتی را در این فیلم بازی کند که او در واقع پدر شخصیت کریستوفر مولتیسانتی در سریال آن است.

اتفاقات فیلم The Many Saints of Newark در دهه ۶۰ میلادی در شهر نیوآرک جریان دارد و با عنوان رسمی The Many Saints of Newark روی پردهٔ سینما خواهد رفت

اتفاقات فیلم The Many Saints of Newark در دهه ۶۰ میلادی در شهر نیوآرک جریان دارد. فیلم پیش‌ درآمد مجموعهٔ تلویزیونی The Sopranos با عنوان رسمی The Many Saints of Newark روی پردهٔ سینما خواهد رفت و چهار ماه پیش نیز اعلام شد آلن تیلور که برای فعالیت در پروژه تولید سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، سریال Lost (لاست)، فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک) و همچنین فیلم Terminator Genisys (نابودگر: جنسیس) شناخته شده، قرار است کارگردانی این فیلم را بر عهده بگیرد. فیلم پیش درآمد The Many Saints of Newark قرار است برخی حفره‌های داستانی مهم مجموعهٔ تلویزیونی The Sopranos را برای بینندگان این سریال روشن سازد و از همین رو سازندگان تصمیم گرفته‌اند برای انجام این امر، شخصیت‌های جدیدی را نیز به داستان کلی این مجموعه اضافه کنند.  تیلور پیش از این کارگردانی ۹ قسمت از سریال The Sopranos نیز بر عهده داشته بود و به خوبی با این مجموعه آشنایی دارد. دیوید چیس، خالق و سازنده سریال The Sopranos، به‌همراه لارنس کنر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم پیش درآمد این مجموعه را نیز بر عهده داشته است.

سریال سوپرانوز از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۷ روی آنتن شبکه HBO رفت و تقریباً ۱۱ سالی از پخش این سریال بی‌نظیر می‌گذرد. اولین قسمت The Sopranos در تاریخ ۱۰ ژانویه سال ۱۹۹۹ روی آنتن رفت و پس از ۸۶ قسمت، سرانجام با پخش قسمت Made in America، در ماه ژوئن سال ۲۰۰۷، به کار خود پایان داد. جیمز گاندولفینی فقید و دوست‌داشتنی نقش اصلی این سریال را بر عهده داشت و نقشی بی‌نظیر از خود در تاریخ آثار تلویزیونی بر جای گذاشت. در طول پخش شش فصل The Sopranos، شخصیت‌ها چنان باورپذیر شدند که بیننده خود را بخشی از داستان‌های این مجموعه می‌دانست. پخش آخرین قسمت این سریال سبب ایجاد سؤالات زیادی برای بینندگان در مورد سرنوشت خانوادهٔ اصلی داستان شد و از همان زمان حدس‌هایی زده شد که روزی فیلمی یا شاید فصلی جدید برای پاسخ به آن دسته سؤالات ساخته شود که سرانجام سازندگان تصمیم به ساخت فیلمی سینمایی گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا