سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

آنچه از فصل دوم خاندان اژدها متوجه شدیم

اطلاعات تازه ای از فصل دوم سریال محبوب و تازه ی HBO یعنی حاندان اژدها درز کرده است.

فصل اولیه این سریال که در سال 2022 پخش گردید نه تنها توانست خاطره ی نلخی که فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت برای مخاطبان خود رقم زده با غلط گیر به خوبی پاک نماید،توانست رکوردهای بی نظیری به نام خود ثبت نماید و به یکی از پربیننده ترین و محبوب ترین سریال های سال 2022 میلادی مبدل شود. این موضوع باعث شده انتظارات از فصل دوم سریال بیشتر شود.

رایان کندال در جدیدترین صحبت هایی که داشته فاش کرده که شاهد روایت بسیار پیچیده تر از فصل پایانی بازی تاج و تخت در فصل دوم سریال خاندان اژدها خواهیم بود.

در فصل اول پایان شوکه کننده ای رو مخاطبان دیدند.

او درباره ی فصل دوم اینچنین گفته است:

برای روایتگری فصل دوم سریال بعد از پایان اتفاقات فصل اول سریال بسیار هیجان زده ام . روایت سنتی بازی تاج و تخت را می توانیم در فصل دوم سریال به کار بگیریم.

حالا که زندگی ویسریس تموم شده و تمامی قطعات جورچین کنار هم چیده شده است شاهد داستانی خواهید بود که شما را شوکه خواهد کرد و من برای تمامی اتفاقات هیجان انگیز فصل دوم که در راه است هیجان زیادی دارم.

وی همچنین افزود که مجبور بوده اند که داستان زندگی 3 نسل را در فصل اول قرار بدهند که شامل به قدرت رسیدن ویسریس و آغاز مکرهای اتو های‌تاور گرفته تا شروع جدال آلیسنت و رینیرا که به فرزندانشان میشد.

موضوعاتی که آنها باید برای تکمیل داستان به کار می گرفتند تا بینندگان را برای رقص اژدهایان آماده کنند.

باید منتظر بمانیم تا ببینم چه اتفاقات هیجان انگیزی در فصل دوم روی خواهد داد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا