سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

فیلم Alita: Battle Angel درجه سنی PG-13 را دریافت کرد

تنها چند هفته مانده به اکران فیلم Alita: Battle Angel، این فیلم درجه سنی PG-13 را دریافت کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) درجه سنی PG-13 را دریافت کرده است. به نقل از Exhibitor Relations، انجمن سینمایی آمریکا که با نام MPAA نیز شناخته می‌شود، اعلام کرد که این فیلم رتبه بندی سنی PG-13 را دریافت کرده که در توضیحات آن به والدین در مورد خشونت در برخی صحنه‌های علمی تخیلی و اکشن فیلم هشدار داده شده است. با این حال، دریافت این درجه سنی نمی‌تواند اتفاق عجیب و غیر قابل انتظاری باشد؛ چرا که هدف کمپانی فاکس قرن بیستم و سازندگان فیلم نیز رسیدن به این درجه سنی برای اکران در سینماها بوده است. مدتی پیش فیلم Alita: Battle Angel برای منتقدان و برخی از طرفداران نمایش داده شد که بیشتر این واکنش‌ها مثبت بوده و نقدهای این فیلم قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ بهمن ۱۳۹۷) منتشر شود. علاوه بر این، ویدیوی جدیدی از فیلم Alita: Battle Angel نیز منتشر شده که در این ویدیو آلیتا با بازی رزا سلزار، در حال تمرین کردن و به یاد آوردن فنون رزمی است.

رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، جنیفر کانلی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رابرت رودریگز بوده است و جیمز کامرون نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد. این فیلم اقتباسی از یک مانگا ژاپنی به‌نام Battle Angel Alita (آلیتا فرشته جنگ) اثر یوکیتو کیشیرو است.

فیلم Alita: Battle Angel برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا