سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

شایعه: فیلم Black Widow اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال خواهد بود

طبق شایعات جدید منتشر شده، به نظر می‌رسد که فیلم Black Widow در نهایت قرار است به اولین فیلم دنیای سینمایی مارول با درجه سنی بزرگسال تبدیل شود.

ماه گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مارول استودیو در حال بحث و بررسی امکان ساخت فیلم Black Widow (بلک ویدو) با درجه سنی بزرگسال (R) است و هنوز بررسی این موضوع ادامه دارد. تا به امروز ۲۰ فیلم با درجه سنی PG-13 در دنیای سینمایی مارول تولید شده و به روی پرده‌های سینما رفته‌اند و سه فیلم آینده این مجموعه نیز با این رتبه بندی سنی تولید شده‌اند. با این حال، پس از ساخت و انتشار فیلم‌های موفقی چون فیلم Deadpool (ددپول)، فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) و فیلم Logan (لوگان) و خرید کمپانی فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی، بسیاری از از طرفداران در انتظار اولین فیلم با درجه سنی بزرگسال دنیای سینمایی مارول هستند تا ضمن پایان نگرانی برای آینده این فیلم‌ها، شاهد ساخت و فیلم‌های بیشتری براساس شخصیت‌هایی مثل بلید یا گوست رایدر با درجه سنی بزرگسال باشیم. حال طبق جدیدترین شایعات اخبار سینما و تلویزیون، احتمال ساخت فیلم Black Widow با درجه سنی بزرگسال افزایش یافته است.

طبق خبری که Crazy Days & Nights منتشر کرده، مارول استودیو تصمیم گرفته تا فیلم Black Widow را با درجه سنی بزرگسال تولید و منتشر کند که به نظر می‌رسد که در طول فیلم باید شاهد صحنه‌های خشن‌تری نسبت به فیلم‌های دیگر دنیای سینمایی مارول باشیم. با این حال، با توجه به توصیف این وب‌سایت، به نظر می‌رسد که دلیل انتخاب فیلم بلک ویدو برای تبدیل شدن به اولین فیلم با درجه سنی بزرگسال دنیای سینمایی مارول ریسک پایین‌تر آن باشد و هزینه ساخت آن نیز احتمالا بسیار پایین‌تر از بسیاری از فیلم‌های این مجموعه خواهد بود. با این حال، این شایعه هنوز تایید یا تکذیب نشده است. این وب‌سایت پیش از این خبر پیشنهاد برادران وارنر به کریستوفر مک‌ کوری برای کارگردانی فیلم Green Lantern Corps (ارتش گرین لنترن) و تام کروز برای بازی در این فیلم را منتشر کرده بود که اکنون مشخص شده این شایعه درست بوده است.

کارگردانی فیلم Black Widow بر عهده کیت شورتلند، کارگردان فیلم Somersault (پشتک)، خواهد بود. جک شفر، نویسنده و کارگردان فیلم Timer (زمان‌سنج) و نویسنده انیمیشن Olaf’s Frozen Adventure، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بلک ویدو را بر عهده دارد. اسکارلت جوهانسون نیز برای نقش آفرینی دوباره در نقش ناتاشا رومانوف در فیلم Black Widow باز خواهد گشت. گفته می‌شود که فیلم Black Widow قرار است در تاریخ ۱ می ۲۰۲۰ (۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) اکران شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا