سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

آغاز مذاکره امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ برای بازگشت در فیلم A Quiet Place 2

امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ، بازیگران فیلم A Quiet Place در حال مذاکره با پارامونت برای بازگشت در فیلم A Quiet Place 2 هستند.

به‌تازگی خبری منتشر شده مبنی بر اینکه جان کرازینسکی علاوه بر اینکه وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم A Quiet Place 2 (یک مکان ساکت ۲) را بر عهده دارد، وظیفه کارگردانی این فیلم ترسناک را نیز بر عهده گرفته است. گفتنی است که پیش از این کرازینسکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت اول را نیز بر عهده داشته و در این فیلم نیز به ایفای نقش پرداخته بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سه بازیگر از چهار بازیگر اصلی فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) قرار است در دنباله این فیلم ترسناک بازگردند. هالیوود ریپورتر اعلام کرد که منابع نزدیک به فیلم گزارش داده‌اند که کمپانی پارامونت پیکچرز مذاکرات با امیلی بلانت، بازیگر نقش اولین ابوت، میلیسنت سیموندز، بازیگر قش ریگن ابوت و نوآ جوپ، بازیگر نقش مارکوس ابوت، را برای نقش آفرینی دوباره در دنیای آخر الزمانی فیلم A Quiet Place 2 آغاز کرده است.

اگرچه پیش از این اعلام شده بود که قرار نیست شاهد بازگشت هیچ یک از شخصیت‌های فیلم A Quiet Place در دنباله آن باشیم و اتفاقات آن با شخصیت‌های جدید و در یک مکان متفاوت جریان خواهد داشت، اما در فیلم A Quiet Place 2 قرار است بار دیگر شاهد تلاش خانواده ابوت برای بقا در دنیای آن باشیم که توسط موجوداتی ناشناخته تسخیر شده است. با این حال، اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این قسمت هنوز در دسترس نیست، اما مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم A Quiet Place 2 قرار است از ماه جولای ۲۰۱۹ (تیر یا مرداد ۱۳۹۸) آغاز شود. قسمت اول فیلم A Quiet Place موفق شد ۳۳۲ میلیون دلار در سراسر جهان که شامل بیش از ۱۸۸ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۴۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود، فروش کند. بودجه ساخت این فیلم تنها ۱۷ میلیون دلار بوده است.

فیلم A Quiet Place 2 که نام متفاوتی را در زمان اکران خواهد داشت، برای اکران در تاریخ ۱۵ می ۲۰۲۰ (۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا