سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

برای دوعوکان گونگور به تصویر کشیدن شخصیت فاتح مانند یک تست روانشناختی بود

دوگوکان گونگور که با شخصیت فاتح در سریال شربت زغال اخته در برابر مخاطبان ظاهر شد در نتیجه موفقیتش در این نقش بینندگان زیادی را آزار داد.

این بازیگر اعلام کرد که با عملکرد شخصیت فاتح موافق نیست و توضیح داد که واکنش‌های متفاوتی از سوی تماشاگرانی که در خیابان با آن‌ها مواجه شده است، داشته است.

او گفت که این سریال بسیار پرطرفدار بوده و او آن را زیاد تماشا کرده است و فصل اول آن موفقیت آمیز بوده و به خصوص تحت تاثیر قسمت پایانی فصل اول قرار گرفته است.

دوگوکان گونگور گفت: «من از صحنه پایانی بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم. می‌توانم بگویم «فاتحی» بود که در ناامیدی، پشیمانی، گناه و ترس از دست دادن گیر کرده بود.»

دوگوکان گونگور با بیان اینکه ایفای شخصیتی مانند فاتح حتی اگر این نقش را ایجاب می کرد برایش سخت بود، درباره فاتح که عاشق همسرش دوعا است و نمی خواهد او را از دست بدهد، گفت:

«بعد از صحنه پایانی فصل اول، پیش‌بینی می‌کردیم که در فصل دوم با «فاتح» متفاوتی مواجه شویم. علیرغم تمام اتفاقاتی که افتاده، اکنون یک «فاتحی» وجود دارد که عاشق همسرش است، نمی‌خواهد او را از دست بدهد و همچنین یک پدر جدید شده است. «نقش واقعاً دشوار است، زیرا تناقضات خودش را دارد، او می‌خواهد خانواده‌اش را دور هم جمع کند اما در عین حال آنها را ناراحت می‌کند.»

این بازیگر که برای به تصویر کشیدن شخصیتی پر از تناقض مشکل داشت، گفت: در خیابان هم با واکنش های جالبی از سوی شهروندان مواجه شده است.

این بازیگر با بیان اینکه تماشاگران به خاطر نقش فاتح راه او را در خیابان بستند و او را سرزنش کردند، توضیح داد:

«بله، در این فصل «فاتح» کمی تکان‌دهنده‌تر وجود دارد. در ذهن او هر مسیری برای موفقیت عادلانه است. او برای بازگرداندن «دوعا» به خانه کارهای غیرقابل قبولی انجام می دهد.

تماشاگران نسبت به جدایی مادر و نوزاد توسط فاتح بسیار واکنش نشان دادند. در شبکه های اجتماعی هم در مورد آن بسیار صحبت شد. خانمها در خیابان جلوی من را می گیرند و می گویند: «پسرم، بچه را از مادرش جدا نکن.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا