سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

عثمان کوچولو سریال روزی روزگاری (Öyle Bir Geçer Zaman ki) بزرگ شده و دوباره آماده بازگشت به صحنه است!

بازیگر کوچک امیر برکه زینجیدی با سریال تلویزیونی  روزی روزگاری Öyle Bir Geçer Zaman ki که بین سال های 2010 تا 2013 از کانال D پخش شد، معروف شده هست.

زینجیدی در این سریال با بازیگران چیره دستی و مطرحی مانند  ارکان پتک کایا، عایشه بینگل و مرال چتین کایا بازی کرد.

بازیگر کوچولویی که  با شخصیت عثمان در 4 سالگی در سریال روزی روزگاری مخاطب را احساساتی می کرد و اشکشان را در می آورد، حالا بزرگ شده و یک نوجوان دبیرستانی شده است.

طرفدارانی که این بازیگر را در اینستاگرام دنبال می کنند با دیدن جدیدترین ورژن امیر برکه زینجیدی نمی توانند تعجبشون را پنهان کنند. امیر برکه زینجیدی، دانش آموز 16 ساله دبیرستانی، می خواهد با پروژه ای جدید به سینما بازگردد.

پدرش برکانت زینجیدی که مدیر برنامه بازیگری هم هست و مدت هاست در این حرفه دیده نشده  اظهار داشت که منتظر بزرگ شدن پسرش برای بازگشت به سینما هستند.

او گفت «امیر پسر جوانی شد. او یک ساله که ورزش می کند و قصد دارد  به سینما بازگردد. او یک نوجوان دبیرستانی را به تصویر خواهد کشید.» این بازیگر جوان برای دو پروژه یکی دیجیتال و دیگری در شبکه ملی مذاکراتی را شروع کرده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا