سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان ترکیه

بعد از سریال عمر، صلاح الدین پاشالی تعطیلات را ترک کرد و دوباره به مجموعه بازگشت

یکی از سریال هایی که در فصل زمستان موفق بود، سریال عمر بود. صلاح الدین پاشالی و گوکچه بهادیر در نقش های اصلی سریال پخش شده از شبکه استار تی وی با هم آشنا شدند. هارمونی چشمگیر این دو بازیگر هم عامل تعیین کننده ای در کشاندن مخاطب به داستان سریال بود.

صلاح الدین پاشالی علیرغم سن کمش با اجرای بالای خود هوادارانش را شگفت زده کرد. این بازیگر که پس از سریال عمر برای مدتی  فرصت استراحت  پیدا کرده بود، اکنون به صحنه فیلمبرداری بازگشته است.

او که برای سریال Pera Palas’ta Gece Yarısı (نیمه شب در پرا پالاس) که فصل دوم آن در نتفلیکس فیلمبرداری می شود کار می کند، در دوره جدید یکی از نام های جوان در دستور کار خواهد بود.

فصل اول سریال Midnight at Pera Palace که در آن با هازال کایا همبازی بود، توجه زیادی را به خودش جلب کرد. فیلمبرداری فصل دوم این سریال به تازگی آغاز شده است.

این واقعیت که صلاح الدین پاشالی در تعطیلات تابستانی  هم سر صحنه فیلمبرداری در سریال عمر است، این فرصت را فراهم می کند تا تجربیات جدیدی را به تجربیات بازیگری خود اضافه کند. پاشالی  از ماه سپتامبر برای فصل دوم سریال عمر روی صحنه می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا