سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

تاریخ پخش سریال ” تخته سیاه ” Kara Tahta با بازی میرای دانر و فورکان آندیچ اعلام شد!

فیلمبرداری سریال ( تخته سیاه ) Kara Tahta، شبکه TRT ، هفته گذشته شروع شد. خبرهای خوبی در مورد این سریال با بازی میرای دانر و فورکان آندیچ منتشر شده است.

سریال تخته سیاه که بازیگرهای موفقی مثل  چیچک دیلیگیل، چنگیز بوزکورت و اونور دورماز هم در آن بازی می کنند، چهارشنبه 30 مارس از شبکه TRT1 پخش خواهد شد.

در حالی که آماده سازی سریال جدید با سرعت تمام ادامه دارد، اخیرا عکس هایی از صحنه هایی که در محله سرکه چی استانبول رخ داده در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. Ender Mıhlar کارگردانی را بر عهده دارد , در حالی که Erkan Birgören فیلمنامه را نوشته است.

فورکان اندیچ نقش اطلس را بازی خواهد کرد و دانر نقش معشوقه او را به تصویر می کشد.  این دو در دوران مدرسه به شدت عاشق هم بودند اما بعد از آن از هم جدا شدند و سالها بعد دوباره به هم برخورد می کنند.

فورکان آندیچ آخرین بار حدود دو سال پیش با سریال ( طبقه زیر شیروونی ) Çatı Katı Aşk به تلویزیون آمد.. از طرف دیگر میرای دانر در سریال Bir Liter Gözyaşı  ( یک لیتر اشک ) که در سال 2018 در کانال دی اکران شد به ایفای نقش پرداخت و در پروژه های جدیدش پلتفرم های دیجیتال را انتخاب کرد و در سریال Saygı ( احترام ) حضور داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا