سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار ورزشی

جدایی نوراللهی از پرسپولیس/ مدیران، بازیکنان را مقابل هواداران قرار می‌دهند

[ad_1]

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی ضمن تایید جدایی‌اش از این باشگاه با هواداران پرسپولیس خداحافظی کرد.

به گزارش ایسنا، با پایان فصل بیستم فوتبال ایران و اتمام قرارداد احمد نوراللهی با باشگاه پرسپولیس، شایعات زیادی درباره جدایی این بازیکن و پیوستنش به باشگاه الاهلی امارات مطرح بود. در این باره احمد نوراللهی با انتشار متنی احساسی در صفحه شخصی خود ضمن خداحافظی با هواداران باشگاه پرسپولیس جدایی خود را تایید کرد.

او در این پیام آورده است:

در همه این سال‌ها بردهای مهمی داشتیم و جام‌های زیادی بردیم اما اگر بخواهند بهترین روز زندگی ورزشی‌ام را معرفی کنم از تمام گل‌ها، پیروزی‌ها و جشن‌ها می‌گذرم و به روزی می‌رسم که پیراهن عشق کودکی، نوجوانی و جوانی‌ام به من هدیه شد.

آن روز هرگز فکر جدایی نمی‌کردم، دوست داشتم زمانی پیراهن پرسپولیس را از دست بدهم که فوتبال را کنار می‌گذارم. می‌خواستم همان روزی که چهار گوشه زمین را بوسیدم و خداحافظی کردم روز پایان کارم با پرسپولیس هم باشد اما آن طور نشد که می‌خواستم. برای گرفتن این تصمیم سخت بسیار کلنجار رفتم، بسیار مردد بودم و البته بسیار منتظر، منتظر این که شاید نشانه‌ای ببینم از خواستن و به آن پاسخ مثبت بدهم ولی هرگز این نشانه ظاهر نشد. شاید حضور دوباره مدیربرنامه‌های من در باشگاه و انتظار برای به نتیجه رسیدن مذاکراتی که هرگز به پایان نرسید.

البته دوست ندارم از این ناملایمات بگویم اما این یک واقعیت است که همیشه، هر وقت یکی از بازیکن‌ها، یکی از بازیکنان تیم که بخشی از این سال‌های پرافتخارند خواسته تصمیمی برای زندگی‌اش بگیرد رو در روی هواداران گذاشته شده. مدیران هیچ وقت دیواری کوتاه‌تر از بازیکنان پیدا نکردند و همیشه به جای این که تلاش کنند راهی برای حل مشکلات و حفظ منافع باشگاه پیدا کنند اولین هدف‌شان این بوده که بازیکنان را مقابل هواداران قرار بدهند. آن هم بازیکنانی که همیشه بیش‌ترین میزان تلاش را در پرسپولیس داشتند.

این بار هم احتمالا اوضاع بر همین منوال خواهد بود اما واقعیت‌های دیگری هم پیش روی ما است و من با اجازه همه کسانی که با عشق‌شان من را به جلو هل دادند برای رسیدگی به دیگر تعهدات زندگی مدتی از شما دور خواهم بود. اینک می‌دانم طرفداران بر آنچه گذشته و می‌گذرد آگاه هستند. و بعد از این سال های پرافتخار و تاریخی به من این اجازه را می دهند، آن‌ها می‌دانند که در این مدت من هرگز با پرسپولیس بحث مالی نداشتم و حداقل در سه مورد با وجود امکان جدایی تصمیم به ادامه حضور گرفتم چون می‌دانستم که پرسپولیس در دوره محرومیت از نقل و انتقالات و پس از آن به سربازانش نیاز دارد و حالا هم که این تصمیم را گرفته‌ام باشگاه زمان کافی برای انتخاب‌های بعدی را خواهد داشت.

پیراهن پرسپولیس را در چمدان خود دارم و همیشه همراه خواهم داشت به امید روزی که دوباره آن را بر تن کنم و مثل همیشه برای هوادارانش بجنگم. به امید موفقیت پرسپولیس و سربلندی هوادارانش. من هرگز با شما خداحافظی نخواهم کرد.

انتهای پیام

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا