سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیپیشخوان ترکیه

تغییر بزرگی در سریال عزیز رخ می دهد که در فصل اول نتوانست خروجی مورد انتظار را داشته باشد

سریال عزیز که با بازگشت مورات ییلدیریم به اکران هیجان زیادی به همراه داشت، فصل گذشته در شبکه شو تی وی با مخاطبان دیدار کرد. تغییر بزرگی در فصل دوم سریال رخ خواهد داد، فصل اول بسیار بلندپروازانه شروع شد اما نتوانست خروجی مورد انتظار را در رتبه بندی داشته باشد.

وقتی این سریال با بازی مورات ییلدیریم، داملا سونمز و سیمای بارلاس پخش شد علیرغم داستان و بازیگران بلندپروازانه اش، از نظر  امتیاز متوسط ​​بود.

در ادامه داستان، وقتی عشق شخصیت های عزیز و افنان با بازی مورات یلدریم و داملا سونمز مطرح شد، داملا سونمز سریال را ترک کرد.

در ابتدای فصل، عزیز امتیازات بسیار خوبی دریافت کرد و در عصر جمعه پیشتاز سریال‌های  جذاب بود.با این حال، رتبه بندی آن در هفته های بعد به شدت کاهش یافت. شو تی وی علیرغم امتیازات متوسطی که داشت دست از سریال  که طرفداران زیادی دارد نکشید  و تصمیم گرفت فصل دوم را ادامه دهد.

سریال عزیز در سپتامبر با قسمت های جدیدش بار دیگر با مخاطبان در شبکه شو تی وی دیدار خواهد کرد. اما با یک تغییر بزرگ. فیلمنامه فصل اول  این سریال توسط ادا تزکان نوشته شده بود و حالا فصل دوم  توسط ایلم کانپولات، فیلمنامه نویس چیره دست نوشته خواهد شد.

تغییرات بزرگی در داستان سریال عزیز با ایلم کنپولات پیش بینی می شود. فیلمبرداری فصل دوم این سریال توسط O3 Medya به زودی آغاز می شود. امید است سریال عزیز با اضافه شدن بازیگران جدید  و با  داستانی جدید رتبه اش را بالا ببرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا