سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

شارون استون پس از اینکه مادرش سکته مغزی کرد از هوادارانش خواست دعا کنند.

شارون استون پس از سکته مغزی حاد مادرش، دوروتی ماری استون، از طرفدارانش می خواهد برای مادرش دعا کنند. استون که خودش هم قبلا  سکته مغزی کرده بود، دوشنبه شب در اینستاگرامش این خبر غم انگیز را به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که این اولین باری نیست که مادرش سکته مغزی کرده است.

این بازیگر 63 ساله در کنار عکسی از مادرش نوشت: “برای مادرم دوروتی ماری استون که امشب سکته حاد دیگری را پشت سر گذاشته دعا کنید. Thx 🙏🏻🤍.”

در حالی که استون نگفت که مادرش چند بار سکته کرده ،  اما او در سال 2019 به ورایتی گفت که مادربزرگش و مادرش در گذشته دچار سکته مغزی شده‌اند.

او به این نشریه گفت: ” مادرم سکته کرد. مادربزرگم سکته کرد. من یک سکته مغزی شدید داشتم – و خونریزی مغزی 9 روزه داشتم.”

استون که خودش هم  در سال 2001  سکته مغزی کرده و خونریزی مغزی داشته ، قبلاً در مورد این تجربه و راه سخت برای بهبودی صحبت کرده است.

او در سال 2015 به ET گفت: “مدت زمان زیادی برای بهبودی لازمه .” در تمام سال هایی که برای بهبودی سپری می کنید، جایگاه خودتون را در زندگی  از دست می دهید.” شما از نظر مالی عقب می مانید، از حرفه تان عقب می مانید، دیگر برای هیچ چیز در صدر لیست نیستید. بنابراین فکر می کنم این واقعیت را مردم درک می کنند — زمانی که شما دچار حمله قلبی، سکته مغزی، سرطان، و هر چیز دیگری می شوید. — اینکه نه تنها باید با سلامتی خود و خانواده تان کنار بیایید، بلکه باید بعد از بهبودی دوباره از نو شروع کنید.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا