سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه ترکیاخبار رسانه و تلویزیون

پدیده مهم شبکه اجتماعی برای سریال عروس استانبولی

در پایان فصل نهایی فیلم عروس استانبولی کارکنان آن توسط پدیده ای از شبکه ی اجتماعی شخصی به نام آنیل ایلتر وارد بازیگری شد. بزنامه مورد علاقه بینندگان شبکه استار تی وی قبل از فینال فیلم عروس استانبولی به عنوان سورپرایز برای کارکنانش نامی را وارد کرد .

اکیپ سریال که در ۳۱ می پایان دادن پیش از وقت اصلی سریال را تصمیم گرفته بودند در ویدیو هایی که در شبکه های اجتماعی پخش کردند ، شخصی به نام آنیل ایلتر را وارد تیمشان کردند ‌.

نامم با همسر سابقیم صمیمیت ایجاد میکند.

آنیل ایلتر که با کارکتر ( مرت ) وارد کارکنان فیلم عروس استانبولی شد گفت که نقش و نامم در این سریال با همسر قبلیم صمیمیت ایجاد میکند .

آنیل ایلتر چه کسی است ؟

آنیل در سال ۱۹۸۰ در ایزمیت به دنیا آمد ، فارغ التحصیل از آکادمی ورزشی دانشگاه کوچالی است . آنیل در حرفه ی فوتبال بسیار حرفه ای است و در راستای حرفه ای بودن در میزبانی قدم برداشته است .

آنیل از طریق ویدیو هابی که در شبکه های اجتماعی گذاست به یک پدیده تبدیل شد و برای رفتن به صحنه و نشان دادن ارزش و توانایی های خود به او پیشنهاد هایی داده شد.

در سال ۲۰۰۸ همراه هانده آتیره نقشی را گرفت که در آن نقش نام اِجه را داشت و با این نقش وارد دنیای بازیگری شد ، در سال های ۲۰۱۰-۲۰۱۲ در فیلم (( سال های گذشته )) با نقش (( سرات )) مورد علاقه بینندگان قرار گرفت . در همان سال با بازی در فیلم سینمایی دریای بی نهایت پرده سفید تجربه هایش را تجربه کرد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا