سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

فصل دوم سریال Deadly Class احتمالا ساخته خواهد شد!

هفته گذشته بود که با انتشار قسمت دهم سریال Deadly Class (کلاس مرگبار)، محصول شبکه Syfy (سای فای) فصل اول این سریال به پایان رسید. در حال حاضر شبکه ی سای فای بطور رسمی اقدام به تایید و سفارش فصل دوم سریال کلاس مرگبار نکرده، ولی با توجه به تحلیل های صورت گرفته از آمار فوق العاده بینندگان سریال، میتوان امیدوار بود که ساخت فصل دوم سریال قطعیست و احتمالا بزودی ساخته خواهد شد، البته لازم بذکر است طبق توییت رسمی نویسندگان سریال درحال حاضر داستان نویسی فصل دوم نیز شروع شده و از آنجایی که این سریال جایگزین سریال The Expanse (گستره) در شبکه ی سای فای بوده، میتوان پیشبینی کرد که زمان پخش فصل دوم احتمالا اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی خواهد بود و فیلمبرداری فصل جدید نیز احتمالا در پاییز امسال کلید خواهد خورد.

اتفاقات سریال کلاس مرگبار در اواخر دهه ۸۰ میلادی جریان دارد که دنیای تاریکی در حال مقابله با فرهنگ این دوره است. این سریال داستان یک نوجوان به‌نام مارکوس بی‌خانمان را روایت می‌کند که به یک مدرسه خصوصی نخبگان راه پیدا کرده است که در آنجا خانواده‌های بزرگ جنایتکاران فرزندان خود را برای تحصیل به آنجا می‌فرستند. ضمن تلاش برای حفظ خصوصیات اخلاقی خود، او باید از یک برنامه آموزشی بی‌‌رحمانه و کلیشه‌های اجتماعی نجات پیدا کند. برادران روسو (Russo Brothers)، کارگردان‌های فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) و Avengers: Endgame (انتقام جویان: پایان بازی)، تهیه کنندگی سریال کلاس مرگبار را بر عهده دارند.

در فصل اول سریال کلاس مرگبار بازیگرانی همچون: بندیکت وانگ (Benedict Wong) در نقش استاد لین، بنجامین وادسورث (Benjamin Wadsworth) در نقش مارکوس، لانا کاندر (Lana Condor) در نقش سایا، ماریا گابریلا دی فاریا (María Gabriela de Faría) در نقش ماریا، لوک تنی (Luke Tennie) در نقش ویلی، شیوون ویلیامز (Siobhan Williams) در نقش برندی، لیام جیمز (Liam James) در نقش بیلی، میشل دووال (Michel Duval) در نقش چیکو، تیلور هیکسان (Taylor Hickson) در نقش پترا، اریکا سرا (Erica Cerra) در نقش خانم د لوکا و هنری رالینز (Henry Rollins) در نقش یورگن دنکه، به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا