سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیونپیشخوان اروپامجله سریال و تلویزیون

نتفلیکس تاریخ شروع قسمت دوم سریال سلنا را اعلام کرد.

 روز جمعه ، نتفلیکس اعلام کرد که پارت دوم Selena: The Series  در 14 ماه مه به سرویس پخش  می آید،  در این سریال کریستین سراتوس در نقش خواننده برجسته سلنا کوینتانیلا ،به این سریال بر می گردد تا داستان ملکه موسیقی Tejano را به پایان برساند. قسمت دوم زندگی او را تا مرگ نابهنگام و غم انگیز او دنبال می کند ، زمانی که در سال 1995 ، در 23 سالگی ، توسط رئیس سابق کلوپ هوادارانش به ضرب گلوله کشته شد.

در پارت او سریال  بینندگان زندگی خانوادگی خواننده را دیدند او در یک خانواده مکزیکی-آمریکایی بزرگ شد و بین زبان انگلیسی و اسپانیایی زندگی کرد. 

در پارت دو سلنا یاد می گیرد چگونه موفقیت جدیدش را هندل کند ،  تعادل بین خانواده ، عشق و شغل در حال پیشرفت ، و سالهای سخت کوشی و فداکاری خانواده ی Quintanilla را نشان می دهد  و اینها باعث می شود که سلنا موفق ترین هنرمند زن لاتین در همه زمان ها شود .

  Selena: The Series  همچنین  گابریل چاواریا در نقش A.B. کوینتانیلا ، خوان مارتینز در نقش جوان A.B. ، ریکاردو چاویرا در نقش آبراهام کوینتانیلا ، براندول روئیز در نقش آبراهام جوان ، نوئمی گونزالس در نقش سوزت کوئینتانیلا ، دانیلا استرادا در نقش جوان سوزت ، سیدی لوپز در نقش مارسلا کوئینتانیلا و آنئاسا یعقوب در نقش مارسلا جوان بازی می کنند. 

برای این سوپراستار فقید سال بزرگی است ، زیرا او قرار است در ماه مارس جایزه یک عمر دستاورد گرمی را دریافت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا