سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

اکران فیلم Charlie’s Angels با تاخیر کوتاه دیگری مواجه شد

کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که اکران فیلم Charlie’s Angels بار دیگر با تاخیر مواجه شده که اینبار این تاخیر بسیار کوتاه است.

آذر سال گذشته بود که مراحل فیلمبرداری و تولید ریبوت فیلم Charlie’s Angels (فرشتگان چارلی) رسما به پایان رسید. این فیلم پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۷ سپتامبر ۲۰۱۹ (۵ مهر ۱۳۹۸) اکران شود، اما پس از اینکه اکران فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴) تا تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) عقب افتاد، کمپانی سونی پیکچرز تصمیم گرفت تا فیلم Charlie’s Angels را در تاریخ بهتری اکران کند تا شانس بیشتری برای فروش بهتر در گیشه داشته باشد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اکران فیلم فرشتگان چارلی بار دیگر با تاخیری کوتاه مواجه شده است. فیلم Charlie’s Angels پیش از این برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر ۲۰۱۹ (۱۰ آبان ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده بود، اما سونی پیکچرز اعلام کرد که اکران این فیلم با دو هفته تاخیر مواجه شده و اکنون قرار است در تاریخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۴ آبان ۱۳۹۸) اکران شود.

در واقع سونی پیکچرز تصمیم گرفت تا از رقابت مستقیم ریبوت فیلم Charlie’s Angels با فیلم Terminator: Dark Fate (ترمیناتور: سرنوشت تاریک) پرهیز کند که ظاهرا پارامونت از موفقیت این فیلم اطمینان بالایی دارد. همچنین فیلم فرشتگان چارلی اکنون قرار است یک هفته پیش از هفته روز شکرگزاری اکران شود که به نظر می‌رسد سونی پیکچرز امید زیادی به فروش این فیلم در این ایام دارد. همچنین پیش از این قسمت پیش درآمد فیلم Kingsman (کینگزمن) قرار بود در این تاریخ اکران شود که اکنون اکران آن تا اوایل سال ۲۰۲۰ عقب افتاده است. با این حال، ریبوت فیلم Charlie’s Angels اکنون باید با فیلم‌هایی چون فیلم Ford vs. Ferrari (فورد علیه فراری) با بازی مت دیمون و کریستین بیل که برای حضور در رقابت اسکار در این ایام منتشر می‌شود، فیلم Last Christmas (آخرین کریسمس) با بازی امیلیا کلارک و فیلم The Good Liar با بازی ایان مک‌کلن، در گیشه رقابت کند.

کریستن استوارت، نائومی اسکات، الا بالینسکا، الیزابت بنکس، پاتریک استوارت، لوییس جراردو مندز، جاناتان توکر، جایمن هانسو، نواه سنتینیو، سم کلفلین، کریس پانگ و نت فکسون، از جمله بازیگرانی هستند که در ریبوت فیلم Charlie’s Angels حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. علاوه بر بازی، بنکس وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم فرشتگان چارلی را نیز بر عهده داشته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا