سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

منتظر بازگشت سریال Better Call Saul تا سال ۲۰۲۰ نباشید!

[ad_1]

 

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده ، هواداران باید مدت زمان بیشتری را برای بازگشت سریال Better Call Saul (بهتره با سول تماس بگیری)، اسپین آف سریال محبوب Breaking Bad (بریکینگ بد) باید صبر کنند. مدیر شبکه AMC (ای ام سی) در تازه ترین مصاحبه اش از دادن زمان بیشتری به تیم نویسندگان برای فصل بعدی جذاب تر خبر داده است و سال ۲۰۱۹ فصل بعدی جذاب تر خبر داده است و سال ۲۰۱۹ خبری از این سریال محبوب و تحسین شده نخواهد بود و این سریال در سال ۲۰۲۰ بر روی آنتن باز خواهد گشت.

در فصل چهارم سریال Better Call Saul که از اوت تا اکتبر سال ۲۰۱۸ ادامه داشت، باب ادنکریک (Bob Odenkirk) در نقش جیمی یا همان سول گودمن، قدم‌های بزرگی در دنیای جنایتکاران برداشت، که در آینده او را به یک وکیل دادگستری تبدیل می‌کند. رابطه‌ی او با کیم که ریا سیهورن (Rhea Seehorn)، نقش او را بازی می‌کند در خطر است. چرا که چاک بازی بازی مایکل مک‌کین (Michael McKean)، توسط شریکش، هاوارد که پاتریک فابیان (Patrick Fabian) نقش او را بازی می‌کند و همینطور کیم، به قتل می‌رسد. این امر سبب شد که این دو در مقابل برادران مک‌گیل قرار گیرند.

این درام توسط پیتر گولد (Peter Gould)، وینس گلیگان (Vince Gilligan)، مارک جانسون (Mark Johnson)، ملیسا برنستین (Melissa Bernstein)، توماس اسچنز (Thomas Schnauz) و جنیفر هاچیسون (Gennifer Hutchison) تهیه‌کنندگی اجرایی شده است. از افتخارت سریال هم می‌توان به بردن جایزه‌ی Peabody در سال ۲۰۱۸، ۲۳ بار نامزد شدن در مراسم Emmy و ۳ بار نامزد شدن برای جایزه‌ی Golden Globe، دو بار برنده شدن در Writers Guild، همچنین ۳ جایزه‌ی Critics’ Choice، دو جایزه از AFI برای بهترین «برنامه‌ی تلویزیونی سال» و بسیار افتخار دیگر نام برد. از ستارگان این سریال می‌توان به باب ادنکریک، جاناتان بنکس، ریا سیهورن، پاتریک فابیان، مایکل ماندو و جیانکارلو اسپوسیتو اشاره کرد.

 

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا