سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

پایان همکاری ویل فِرِل (Will Ferrell) از آدام مک‌کِی (Adam McKay) بعد از ۱۳ سال

[ad_1]

 

دو کمدین مشهور جهانی «ویل فرل» و «آدام مک‌کی» که به برادران ناتنی معروف بودند، پس از یک دهه فعالیت مشترک و مستمر از هم جدا می‌شوند.

دو کمدین مشهور جهانی ویل فِرِل (Will Ferrell) و آدام مک‌کِی (Adam McKay) که به برادران ناتنی معروف بودند، پس از یک دهه فعالیت مشترک و مستمر از هم جدا می‌شوند.

این دو که فیلم‌های موفقی چون «گوینده» «شب‌های تالادگا» و «برادران ناتنی» را در کارنامه همکاری مشترک خود دارند به همکاری ۱۳ ساله خود تحت کمپانی «سانچز پروداکشنز» پایان می‌دهند.

فرل و مک‌کی در بیانیه‌ای مشترک دیروز شنبه گفتند: «۱۳ سال همکاری ما سراسر لذت و شادی بود و رضایتمندی هردوی ما. بسیار بسیار از تمام عوامل از کارگردانان گرفته تا مدیران اجرایی و نویسندگان و هنرپیشگان تشکر می‌کنیم که طی این سالیان افتخار همکاری با آن‌ها را داشتیم. ما دوستی‌مان همچنان به قوت خود ادامه خواهد یافت و با هم نیز کار خواهیم کرد تنها با خود اندیشیدیم که بهتر است همکاری در زمینه تولید را از هم جدا کنیم.»

مک‌کِی در سال‌های اخیر بیشتر تمرکز خود را بر روی تولید آثاری با محتوای سیاسی گذاشته که از آن جمله می‌توان به فیلم «رکود بزرگ» اشاره کرد که اسکار «بهترین فیلم‌نامه اقتباسی» را برای وی به ارمغان آورد. آخرین فیلم او که به زندگی «دیک چِنی» می‌پردازد «معاون» بود.

اما «ویل فِرِل» همچنان بر آثار کمدی متمرکز بود. جدیدترین کار وی «هولمز و واتسون» محصول کمپانی سونی بود.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا