سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

تاریخ آغاز به کار سرویس استریمینگ Disney

[ad_1]

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده ، مثله اینکه انتظارات به پایان رسید و سر انجام کمپانی Disney (دیزنی) تاریخ آغاز به کار سرویس استریمینگ Disney+ (دیزنی پلاس) را مشخص کرد. سرویس Disney+ در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ برابر با ۲۱ آبان ۱۳۹۸ در ایالات متحده آمریکا شروع به کار می کند. همچنین هزینه اشتراک این سرویس هم مشخص شد. کاربران این سرویس برای استفاده کردن از بخش های این سرویس استریمینگ رقمی معادل ۶٫۹۹ دلار پرداخت کنند که این رقم حدودا نصف هزینه اشتراکی است که شبکه استریم Netflix (نتفلیکس) از کاربران خود دریافت می کند یعنی ۱۲٫۹۹ دلار. قیمت پایین این سرویس استریم می تواند به زودی کاربران زیادیرا به خود جذب کند و این غیر قابل پیش بینی نیست زیرا دیزنی در این سرویس استریمینگ از محتویات کمپانی خود مانند فیلم ها و سریال های Marvel (مارول)، Star Wars (جنگ ستارگان)، Lucas Film (لوکاس فیلم)، دنیای انیمیشنی Pixar (پیکسار) و دنیای مستند National Geographic استفاده کرده است.

سرویس استریم دیزنی پلاس دارای بیش از ۷ هزار قسمت از برنامه‌های تلویزیونی‌ای خواهد بود که در حال حاضر پخش می‌شوند یا از دنیای تلویزیونی کنار رفته‌اند. علاوه‌بر این، دارای ۲۵ سریال و ۱۰ فیلم مخصوص و ویژه خواهد بود؛ کتابخانه‌ای با ۴۰۰ عنوان فیلم و ۱۰۰ اثر سینمایی که اخیرا به روی پرده سینماها رفته‌اند، در این سرویس وجود دارند. این موضوع به این معنی است که دیزنی پلاس حق و حقوق پخش هر ۳۰ فصل انیمیشن سریالی The Simpsons (سیمپسون‌ها) را خواهد داشت. سیستم استیمینگ دیزنی پلاس نیز در عرض ۲ سال به تمام نقاط جهان خواهد رسید. علاوه‌بر موارد ذکر شده، دیزنی قصد دارد که یک سری سریال و فیلم‌های اختصاصی مختلف هم برای مخاطبان خود تولید کند.

 

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا