سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار فرهنگی و هنریاخبار مشاهیر خارجیمجله فرهنگ و هنر

بریتانیا؛ مرگ یک کمدین بر روی صحنه نمایش

یک کمدین بریتانیایی روز پنجشنبه در حین اجرای نمایش دچار ایست قلبی شد و جان سپرد، با این حال برای مدتی تماشاگران فکر می‌کردند بی حرکت ماندن او روی یک صندلی بخشی از نمایش است.

ایان کاگنیتو در حال حکایت یک جوک درباره بیماری بود که بعد از یک حمله قلبی، هوشیاری‌اش را به‌دست می آورد: «تصور کنید که بیدار می شوید و می بینید که به زبان ولزی حرف می زنید.» او همچنین روی صحنه درباره سلامتی خودش جک گفته بود: «تصور کنید اگر من همین جا روبروی شما بمیرم.»

چند دقیقه بعد، این کمدین ۶۰ ساله خودش را روی یک صندلی می اندازد، گویی دچار مشکلی شده است. تماشاگران حاضر در سالن این وضعیت را به‌عنوان بخشی از نمایش محسوب می کنند و همچنان به خندیدن ادامه می دهند اما چند دقیقه بعد که هیچ حرکتی از ایان کاگنیتو دیده نمی شود، یکی از همکاران او وارد صحنه می شود و می بیند که او نفس نمی کشد. پرسنل حاضر در سالن تلاش می کنند تا با ماساژ قلبی به او کمک کنند تا آمبولانس برسد اما پیش از رسیدن آمبولانس اعلام شد که ایان کاگنیتو جان سپرده است.

یکی از تماشاگردان می گوید: «فکر می کردیم این صحنه هم بخشی از نمایش است، بعد که فهمیدیم، حس خیلی بدی داشتیم. حدود ۵ دقیقه در حال خندیدن به او بودیم.»

مرگ ایان کاگنیتو (نام واقعی‌اش پل باربیری بود) ۶۰ ساله واکنش‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی به همراه داشته است. گفته شده است که او پیش از آغاز نمایش حال خوبی نداشته است اما با اصرار به روی صحنه می رود.

کاگنیتو در سال ۱۹۹۹ جایزه کمدی مجله «تایم آوت» برای استندآپ کمدی‌ را دریافت کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا