سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیراخبار مشاهیر خارجیپیشخوان اروپا

چرا جنیفر لوپز و بن افلک احساس نمی کنند نیازی به نامزدی یا ازدواج باشد ؟

به نظر می رسد این بار جنیفر لوپز با احتیاط پیش می رود.

در تاریخ 20 ژوئیه ، او از  جواب دادن در مورد اینکه چقدر در کنار بن افلک “خوشحال تر” است در برنامه  Today show طفره رفت. جی لو اعتراف کرد که “خوشحال” است ، اما پس از آن به سرعت موضوع صحبت را عوض کرد و  در مورد انتشار مجدد آهنگش”Love Make the World Go Round” صحبت کرد. 

به گفته  منبع ، همه چیز بین جنیفر و بن جدی می شود – حتی اگر او هنوز آماده صحبت علنی در مورد آن نباشد. خودی به اشتراک می گذارد: “[آنها] کاملاً به یکدیگر متعهد هستند.”

منبع ادامه داد : فقط در آینده ای نزدیک انتظار  عروسی را نداشته باشید ، زیرا بنیفر عجله ای برای انجام هر چیز قانونی ، ندارد. بن و جن فعلا “نیازی به ازدواج دوباره ندارند” .

این زوج کاملا با هم موافق هستند . “آنها زندگی و خانواده های خود را با هم مچ کردند  و هنوز نیازی به نامزدی یا حتی ازدواج کردن احساس نمی کنند. .”

همانطور که خودی توضیح می دهد ، “آنها هر دو در روابط خود بسیار ایمن هستند و بن او را می پرستد و همه اطرافیان آنها فکر می کنند که  آنها کاملاً با هم مطابقت دارند.”

آنها قبلاً هر کدام یک بار (یا سه بار) ازدواج کردند. بن قبلاً از سال 2005 تا 2018 با جنیفر گارنر ازدواج کرده بود ، در حالی که جن با اوجانی نوا ، کریس جاد و مارک آنتونی ازدواج کرده بود. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا