سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

شهره آغداشلو و بازیگر برنده اسکار در فیلم مستقل «کوبایی» مقابل دوربین رفتند

image_13970128445_louis_gossett_jr._and_shohreh_aghdashloo

شهره آغداشلو بازیگر ایرانی مقیم امریکا به همراه لوییس گاست جونیور بازیگر برنده اسکار در فیلم «کوبایی» (The Cuban) ایفای نقش می‌کنند. این پروژه مستقل به کارگردانی سرجو ناواریتا فیلمساز ایتالیایی-کانادایی در جنوب انتاریو مقابل دوربین رفته و فیلمبرداری آن تا اواسط ماه مه ادامه دارد. «کوبایی» روایتگر داستان یک مهاجر افغان به نام مینا است.

به نوشته هالیوود ریپورتر، جاکومو جانیوتی بازیگر سریال «آناتومی گری» و آنا گولیا نیز از دیگر بازیگران این درام سینمایی هستند. در خلاصه داستان فیلم آمده: مینا (با بازی گولیا) برای اولین بار توانسته شغلی دست و پا کند و در آسایشگاهی مشغول به کار شود که دوستی غیرمنتظره‌اش با لوییس، بیمار کوبایی آسایشگاه که دچار زوال عقل است، آتش عشق به موسیقی را بار دیگر در دلش شعله‌ور می‌کند و زندگی‌اش را تغییر می‌دهد.

گاست جونیور قرار است در نقش لوییس بیمار ظاهر شود و آغداشلو نقش پزشک بازنشسته‌ای را ایفا می‌کند که خواهرزاده‌اش مینا را ترغیب می‌کند به دانشکده پزشکی برود.

ناواریتا فیلمساز مستقل اولین بار با فیلم بلند «در جست‌وجوی آنجلینا» شناخته شد. گاست 81 ساله در سال 1983، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل را برای بازی در «افسر و جنتملن» ساخته تیلور هاکفورد به دست آورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا