سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار مشاهیر ترکیپیشخوان ترکیه

از شنیدن راز تناسب اندام ملیس سزن بازیگر ترک شگفت زده خواهید شد!

ملیس سزن بازیگر سریال «بی صداقت» که دو فصله شخصیت درین گوچلو را به خوبی به تصویر می کشد ، در برنامه مسابقه جدید شبکه فاکس تی وی به نام «نقاب دار تو کی هستی؟»  روی صندلی هیئت داوران نشسته است.

این بازیگر زیبا روی جلد شماره جدید مجله الم قرار گرفته و درباره خودش صحبتهایی کرده است.

این بازیگر به این سوال که روزت را چگونه شروع می کنید، پاسخ داد: من صورتم را می شوم و لنزهایم را می زنم، در غیر این صورت نمی توانم ببینم، بعد من مرطوب کننده ام را می زنم، دندان هایم را مسواک می زنم و صبحانه بسیار خوبی می خورم.صبحانه وعده مورد علاقه منه . اگر آن روز کار نکنم، 40 دقیقه بعد از بیدار شدن از خواب صبحانه ای دلپذیر و طولانی می خورم. با وجود اینکه کار می کنم، حتماً صبحانه را سر صحنه می خورم، هرگز نمی توانم روزم را بدون خوردن چیزی شروع کنم.»

این بازیگر گفت که با رقصیدن تناسب اندامش را حفظ کرده است. ورزش برای من رقصه. چون به دلیل همه‌گیری کرونا، نمی‌توانیم به  کلوبهای رقص  بریم در خانه موسیقی میذارم و می رقصم و از اول تابستان هم یوگا را شروع کردم. به عنوان یک ورزش، اسکی را دوست دارم و وقتی والیبال بازی می کنم، ملیس دیگری از من بیرون می آید.»

او  در این مصاحبه از روتین پوستیش هم گفت: «شستن صورت، استفاده از کرم زیر چشم و مرطوب کننده، برنامه ضروری منه. از آنجایی که پوستم خشکه از سرم های مرطوب کننده و روغن های شب هم استفاده می کنم. هر از چند گاهی ماسک مرطوب کننده درست می کنم. وقتی کار نمی‌کنم، هیچ آرایشی نمی‌کنم و به پوستم استراحت می‌دهم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا