سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

تراویس نایت فیلم مرد شش میلیون دلاری را با بازی مارک والبرگ کارگردانی خواهد کرد!

[ad_1]

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده ، کمپانی Warner Bros (برادران وارنر)، تروایس نایت (Travis Knight) فیلم‌ساز ۴۵ ساله آمریکایی را برای کارگردانی فیلم اقتباسی از سریال کلاسیک The Six Million Dollar Man (مرد شش میلیون دلاری) که هنرنمایی مارک والبرگ (Mark Whalberg) در آن نیز تایید شده انتخاب کرده‌اند.

تهیه‌کنندگان این پروژه سو کرول (Sue Carol)، بیل گربر (Bill Gerber) و استیو لوینسون (Stephen Levinson) خواهند بود و بیل دوبیوک (Bill Dubuque) فیلمنامه آن را خواهد نوشت. فیلم The Six Million Dollar Man براساس سریال کلاسیک تخیلی با همین عنوان که در مورد فضانوردی بنام سرهنگ استیو آستین (با هنرنمایی لی میجرز (Lee Majors) در سریال) بوده، ساخته خواهد شد. این شخصیت در طول داستان به عنوان یک مامورمخفی کار می‌کرده که به دلیل اعضای مصنوعی قدرت ابرانسانی پیدا کرده است.

این سریال در شبکه ABC بین سال‌های ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۸ در پنج فصل پخش گردید و براساس رمانی نوشته مارتین کیدین بنام “سیبورگ” ساخته شده بود. استودیو حق ساخت این فیلم را در سال ۲۰۱۷ از کمپانی وینستین خریداری کرده بود و پس از کناره‌گیری دامیان شیفرون (Damián Szifron) تاکنون به دنبال کارگردان می‌گشت. جدیدترین پروژه کارگردانی‌شده توسط تراویس نایت اسپین‌آف مجموعه Transformers (تبدیل شوندگان) با عنوان Bumblebee (بامبلبی) می‌باشد که توانست ۴۶۶ میلیون دلار فروش جهانی داشته باشد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا