سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

بمب‌گذاری المپیک آتلانتا به کلینت ایستوود Clint Eastwood رسید

دی کاپریو Leonardo DiCaprio از فیلم خارج شد

[ad_1]

احتمالا کلینت ایستوود (Clint Eastwood) بازیگر و کارگردان مطرح سینما فیلم تصنیف ریچارد جول (Ballad of Richard Jewell) را کارگردانی کند…

این فیلم داستان یک مامور امنیتی است که زندگیش پس از آنکه رسانه ها او را به عنوان مظنون احتمالی بمب گذاری مسابقات المپیک آتلانتا در سال ۱۹۹۶ معرفی کردند، زیر و رو شد. حقوق این فیلم در حال حاضر در اختیار دیزنی/فاکس است، بدین ترتیب اگر ایستوود به این فیلم بپیوندد دوباره این کارگردان و بازیگر سرشناس هالیوود با آلن هورن رییس فعلی استودیوهای دیزنی متحد می شود. هورن پیش تر زمانی که در استودیوی وارنر بود با ایستوود همکاری داشت.

بنا به گفته ها، در اصل قرار بوده دی کاپریو (Leonardo DiCaprio) و جونا هیل (Jonah Hill) به عنوان ستاره به این فیلم اضافه شوند اما این اتفاق منتفی شده و این دو بازیگر مشارکتشان با فیلم را به حضور در عوامل تولید فیلم محدود کرده اند. احتمالی هم وجود دارد که نوع مشارکت ایستوود نیز با این فیلم تغییر کند.

کلینت ایستوود چندین سال قبل این پروژه را به دلیل ساخت فیلم «سالی (Sally) با بازی تام هنکس دور زده بود.

جنیفر دیویسون کیلوران و کوین میشر شرکای تجاری لئوناردو دی کاپریو در کار تهیه این فیلم هستند. بیلی ری فیلمنامه نویس فیلم «کاپیتان فیلیپس» در حال نوشتن فیلمنامه این کار است. فیلمنامه براساس مقاله ماری برنر در مجله وانیتی فیر نوشته می شود.

جول در مسابقات المپیک تابستانی ۱۹۹۶ آتلانتا گزارش کوله پشتی حاوی بمبی را داده و کمک کرده بود که منطقه تخلیه شود. او البته خودش بعدها مظنون به درگیری در این توطئه تروریستی شد. جول سه ماه بعد از این اتفاقات، تبرئه شد. وی سرانجام در سال ۲۰۰۷ بر اثر سکته قلبی در ۴۴ سالگی از دنیا رفت.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا