سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

کریستن ویگ و آنی مامولو به فیلم Barb and Star Go to Vista Del Mar پیوستند!

[ad_1]

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، کریستن ویگ (Kristen Wiig) و آنی مامولو (Annie Mumolo) در فیلم Barb and Star Go to Vista Del Mar (بارب و استار به ویستا دل مار می‌روند) به ایفای نقش خواهند پرداخت. ویگ و مامولو نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهند داشت! پیش تر کمپانی Lionsgate (لاینزگیت) تاریخ اکران این فیلم را در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۲۰ اعلام کرده بود.

فیلم Barb And Star Go To Vista Del Mar داستان دو دوست صمیمی به نام بارب (با بازی کریستن ویگ) و استار (با بازی آنی مامولو) را دنبال می‌کند که هردو برای اولین بار شهر کوچک خود را به منظور گذراندن تعطیلات در ویستا دل مار فلوریدا ترک می‌کنند، جایی که خود را گیرافتاده در نقشه‌ای شیطانی برای کشتن تمام مردم شهر پیدا می‌کنند. جاش گرینباوم (Josh Greenbaum) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد. این دومین همکاری بین کریستن ویگ و آنی مامولو است که قبلا در فیلم کمدی موفق Bridesmaids (ساقدوش‌ها) با یکدیگر همکاری داشته‌اند.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا