سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

میسی ویلیامز (Maisie Williams) واقعا فکر می‌کرد که صحنه آریا و گندری یک شوخی است!

[ad_1]

 

ما در طول سال‌ها تماشای سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، شاهد رشد و بزرگ شدن میسی ویلیامز (Maisie Williams) بودیم، و جریان رشد کاراکتر او، از آریا استارک ریزه و بامزه به یک قاتل بی باک، بی‌نظیر بوده است. اپیزود شوالیه‌ی هفت اقلیم، یکی از شگفت انگیزترین اپیزودهای سریال بود، از آن دسته اپیزودهایی که حسابی ما را سورپرایز کرد، و باعث شد ما روی دیگری از آریا استارک را ببینیم. و زمانی که احتمالا خیلی زود میمیری،چرا نباید تجربیاتی که کسب نکرده ای را برای اولین و آخرین بار هم که شده، تجربه کنی؟ میسی ویلیامز در مصاحبه‌ای، در مورد صحنه آریا و گندری صحبت کرده است.

«ابتدا من فکر کردم که حتما سر کارم گذاشتند. و با خودم گفتم خیلی شوخی باحالیه، و وقتی با تهیه کننده‌‌ها صحبت کردم، گفتند نه امسال از این شوخی‌ها نکردیم!»

به نظر میاد که گندری (با بازی جو دمپسی (Joe Dempsie))، حرامزاده‌ی خوش شانسی هست. این صحنه از بازپرسی آریا از گندری، حرامزاده‌ی رابرت براتیون در مورد رابطه‌هایی که تا به حال داشته آغاز می‌شود. و باید بدانید که آریا، چهارمین تجربه‌ی گندری است. به نظر می‌رسه که اینترنت یا این صحنه را خیلی دوست داشته یا کاملا ازآن‌ متنفر بوده است، اما خب این اتفاق افتاد. آریا همیشه درگیر چالشی برای بقا بوده است، انتقام گرفته و آدم کشته است. اما رابطه‌ی او با گندری، در لذتی یک شبه خلاصه نمی‌شود، بلکه مفهوم آن بیش از این است. برای اولین بار ما آریا را درگیر عواطف انسانی دیدیم. سازندگان مجموعه، دیوید بنیوف (David Benioff) و دی بی ویس (D. B. Weiss) در این رابطه می‌گویند:

«این دقیقا همان چیزی است که آریا از آن اجتناب کرده است، احساساتش، که ما خیلی کم او را درگیر این مسئله دیدیم. دیدن روی انسانی آریا، و معمولی حرف زدنش درمورد چیزهایی که مردم از آن ترس دارن، جذاب است.»

میسی ویلیامز جزئیات بیشتری از این سکانس را مطرح کرده:

«ابتدا اینکه، همه خیلی محترمانه برخورد کردند. هیچ‌کس نمی‌خواهد به تو حس ناامنی بدهد که همان باعث می‌شود حس بدی داشته باشی، زیرا هیچکس نمی‌خواهد به چیزی نگاه کند که نباید، که در مقابل به تو حس خیلی بدی میدهد که حتما تو خوب نیستی، چون در اینجور مواقع ترجیح میدی که بیشتر عادی رفتار کنند تا اینکه به هرجایی نگاه کنند جز تو.»

برای اطلاع کسانی که فکر می‌کنند میسی ویلیامز و شخصیتش، آریا برای چنین سکانسی خیلی کم سن و سال هستند، آریا در مجموعه ۱۸ ساله و گندری حدودا ۲۳ تا ۲۷ ساله است. (میسی ویلیامز، ۲۲ سالش است و جو دمپسی، بازیگر نقش گندری ۳۱ ساله هست) پس لطفاً خیلی نگران نباشید.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا