سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سریال و تلویزیون

انتقاد کاربران شبکه اجتماعی از جان اسنو به خاطر رفتارش با گرگ سفید

[ad_1]

 

سازندگان «بازی تاج و تخت» در جدیدترین قسمت پخش شده این سریال بار دیگر هواداران را با اتفاق‌های غیر قابل پیش‌بینی غافلگیر کردند. اما به نظر می‌رسد صحنه‌ای از این اپیزود جدید که رابطه جان اسنو و گرگ سفیدش را به نقطه پایانی می‌رساند، غافلگیر کننده‌تر است.

هشدار اسپویل: اگر قسمت چهارم فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت (Game of Thrones) را ندیده‌اید، ادامه این مطلب را نخوانید.

در صحنه خداحافظی جان اسنو از دوستانش در وینترفل برای حرکت و لشکرکشی به سمت پایتخت، او به تورموند که از ساکنان آن سوی دیوار است، می‌گوید شبح (Ghost) دایرولف وفادارش را به شمال ببرد چون جنوب جای مناسبی برای او نیست.

اما آنچه باعث ناراحتی و دلشکستگی بینندگان شده آن است که او قبل از رفتن به سمت شبح نمی‌رود و نوازشش نمی‌کند. در حالی که دوستانش را قبل از آن در آغوش گرفته است.

بلافاصله بعد از پخش قسمت چهارم فصل هشتم، این صحنه ساده با واکنش‌های عجیبی در شبکه‌های اجتماعی و بخصوص توییتر مواجه شد. شخصیت جان اسنو که یکی از محبوب‌ترین قهرمانان «گات» است، در ده‌ها توییت مورد سرزنش قرار گرفت که چرا خداحافظی گرم‌تری با دایرولف سفید خود نکرد.

این در حالی‌ست که در این اپیزود دو مرگ شوکه کننده رخ می‌دهد و جنگ قدرت و دسیسه بعد از نبرد وینترفل بار دیگر بالا می‌گیرد. با این حال آنچه مورد توجه عده زیادی قرار گرفته، صحنه‌ای فرعی است که بار عاطفی دارد. یکی از کاربران توییتر با انتشار عکس شبح در صحنه وداع جان اسنو نوشته این غمناک‌ترین نمای کل سریال بود. کاربر دیگری به طعنه آگهی واگذاری شبح را منتشر کرده است.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا