سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سریال کره ای و آسیاییاخبار مشاهیری کره ایپیشخوان اروپا

فصل بعدی «بازی مرکب» احتمالاً تاریک‌تر از فصل اول است.

سریال موفق نتفلیکس Squid Game  به‌طور بالقوه تاریکتر از فصل اولش است. در مصاحبه ای با اینترتینمنت ویکلی، خالق  سریال درام کره ای هوانگ دونگ هیوک در مورد برنامه هایش برای فصل آینده سریال صحبت کرد و یک داستان تکان دهنده را فاش کرد.

او توضیح داد: من واقعاً در موقعیت مناسبی برای بحث درباره فصل دوم نیستم، اما اگر قرار باشد فصل دومی وجود داشته باشد از فصل اول تاریکتر است. ، در اولین فصل ما جی هون را دیدیم که شخصیتیه که انسانیتش را در موقعیت‌های خاص نشان می داد.” او در ادامه انسانیت جی هون (لی جونگ جائه) را منفعل توصیف می‌کند و قول می‌دهد که در فصل دوم آنچه را که او از بازی‌ها آموخته به شیوه‌ای بسیار فعال‌تر نشان  می دهد.

در حالی که نتفلیکس به طور رسمی سریال را برای فصل دوم تمدید نکرده اما نمایندگانی از استریمر و خود دونگ هیوک در مورد ادامه سریال در حال بحث هستند.

بازی مرکب از اولین نمایشش در سپتامبر سال جاری به یک پدیده بین المللی تبدیل شد. این تریلر کره‌ای در کمتر از چهار هفته  از دیگر سریال‌های موفق نتفلیکس مانند بریجرتون پیشی گرفت و برای ۲۸ روز متوالی رتبه اول را به خود اختصاص داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا