سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

جسیکا چستین (Jessica Chastain) و اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) در فیلم The Eyes of Tammy Faye به ایفای نقش خواهند پرداخت!

[ad_1]

کمپانی Fox Searchlight (فاکس سرچلایت) فیلم زندگینامه Tammy Faye Messner (تامی فی مسنر) را به کارگردانی کارگردان فیلم The Big Sick (بیمار بزرگ)، مایکل شوالتر (Michael Showalter)، تولید خواهد کرد و جسیکا چستین (Jessica Chastain) به همراه اندرو گارفیلد (Andrew Garfield) به ایفای نقش در آن خواهند پرداخت. جسیکا چستین علاوه‌بر بازیگری به عنوان یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم نیز معرفی شده است و آبه سیلویا (Abe Sylvia) فیلم‌نامه آن را خواهد نوشت. این پروژه قرار است براساس مستندی با همین نام که توسط فنتون بیلی (Fenton Bailey) و رندی بارباتو (Randy Barbato) کارگردانی و در سال ۲۰۰۰ منتشر شده بود ساخته شود.

فیلم The Eyes of Tammy Faye (چشمان تامی فی) داستان خارق‌العاده و عجیب‌و غریب ظهور، سقوط و رستگاری کشیش‌های تلویزیونی «جیم و تامی فی بیکر» که توسط گارفیلد و چستین ایفا نقش می‌شود را بازگو خواهد کرد. در دهه ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ میلادی «تامی فی» و «جیم رُز» بزرگترین شبکه پخش مذهبی در جهان و تم‌پارک مذهبی را ساختند و از آن‌ها بابت رساندن پیام عشق، پذیرش و کامیابی نیز تقدیر شده بود. «تامی فی» بابت مژه‌های محونشدنی‌اش، خوانندگی مزاجی‌اش و دعوت از مردم برای پذیرش تمام مراحل زندگی بسیار شناخته‌شده بود. اگرچه طولی نکشید که ازدواج این‌دو بابت مسائل مالی، رسوایی جنسی و … به پایان خودش رسید.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا