سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخباراخبار اجتماعیاخبار استانها

احتمال گرد و غبار در جنوب غرب/ افزایش دما در اکثر مناطق کشور

57318421

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ضمن اشاره به احتمال گرد و غبار در جنوب غرب از افزایش دما در اکثر مناطق کشور خبر داد.

احد وظیفه با بیان اینکه طی روز چهارشنبه وزش باد شدید در نواحی شرق و جنوب شرق و همچنین بر روی خلیج فارس و دریای عمان پیش بینی می شود، گفت: این امر سبب مواج شدن دریا می‌شود و وزش باد شدید از بعدازظهر این روز در غرب خلیج فارس کاهش خواهد یافت.

وی ضمن اشاره به اینکه روز پنجشنبه شرایط آرام در اکثر مناطق کشور حاکم خواهد بود ادامه داد: در بعد ازظهر ابرناکی در جنوب غرب افزایش یافته و در اواخر وقت رگبارهای پراکنده در جنوب خوزستان و استان بوشهر دور از انتظار نیست.

وظیفه افزود: از ابتدای روز جمعه بارش پراکنده در غرب کشور و سپس برخی مناطق شمال غرب و البرز شرقی پیش بینی می‌شود. در همین مدت بارش‌های پراکنده در استان‌های فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد نیز رخ می دهد. در انتهای روز جمعه در جنوب غرب وزش باد شدید و احتمال گرد و غبار پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه از لحاظ تغییرات دما طی امروز چهارشنبه در جنوب شرق کشور کاهش می‌یابد اظهارکرد: در سایر مناطق افزایش دما رخ می‌دهد. روند افزایش دما در روز پنجشنبه در اکثر مناطق کشور پیش بینی می‌شود و این روند در روز جمعه نیز به جز شمال غرب ادامه خواهد یافت.

وی در پایان درباره وضعیت آسمان تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران روز پنجشنبه صاف همراه با غبارصبحگاهی با حداقل دمای 8 و حداکثر دمای 18 درجه سانتی گراد و روز جمعه کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر گاهی بارش پراکنده و وزش باد با حداقل دمای 10 و حداکثر دمای 20 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا