سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
مجله سینمایی

آغاز مذاکرات اما تامپسون (Emma Thompson) با کمپانی Disney برای پیوستن به اما استون (Emma Stone) در فیلم لایو اکشن Cruella

[ad_1]

اما تامپسون (Emma Thompson)، بازیگر برنده جایزه اسکار مذاکراتش را با کمپانی Disney (دیزنی) برای هنرنمایی در فیلم Cruella (کروئلا) که اسپین‌آف ۱۰۱ Dalmatians (صد و یک سگ خالدار) می‌باشد و با هنرنمایی ما استون (Emma Stone) همراه بوده آغاز کرده است.

نقشی که تامپسون آن را ایفا می‌کند همانند داستان اصلی فیلم همچنان پنهان مانده است. نقش کروئلا دویل (Cruella de Vil) توسط استون ایفا خواهد شد و کریگ گلیپسی (Craig Gillespie) نیز کارگردان آن خواهد بود. تونی مک‌نامارا (Tony McNamara) فیلمنامه این پروژه را نگارش کرده و قرار است در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۲۰ برابر با ۳ دی ۱۳۹۹ در سینماها اکران شود.

تامپسون به زودی در فیلم Late Night (آخر شب) دیده خواهد شد و همچنین دوباره نقش مامور O را در فیلم Men In Black International (مردان سیاهپوش: بین‌المللی) بازی خواهد کرد. هردو فیلم در ماه ژوئن اکران خواهند شد. او قبلا در فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس) در نقش مری پاپینز و فیلم لایواکشن Beauty And The Beast (دیو و دلبر) از محصولات دیزنی حضور داشته است.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا