سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار سینماسینمای جهان

ماریون کوتیار (Marion Cotillard) به آدام درایور (Adam Driver) در فیلم موزیکال Annette پیوست!

[ad_1]

ماریون کوتیار (Marion Cotillard) به آدام درایور (Adam Driver) برای هنرنمایی در فیلم موزیکال و انگلیسی Annette (آنِت) که توسط لیوس کاراکس (Leos Carax) کارگردانی می‌شود پیوسته است. فیلم‌برداری این پروژه در تابستان سال جاری آغاز خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم آمده: کمدینی بنام هنری (با بازی آدام درایور) با واقعیتی رو به رو شده که بعد از مرگ همسرش (با بازی ماریون کوتیار) که خواننده اوپرا بوده بایستی به امورات دختر ۲ ساله‌اش رسیدگی کند اما وی به زودی متوجه می‌شود که دختر کوچکش دارای استعداد خاصی است.

تولید این فیلم برعهده کمپانی CG Cinema (سی‌جی سینما) خواهد بود و توزیع آن در ایالات متحده توسط کمپانی Amazon (آمازون) انجام می‌شود. کوتیار و درایور قرار است در این فیلم نقش زن و شوهر را ایفا کنند. فیلمی که تمام موزیک‌هایش اوریجینال خواهد بود و توسط آهنگساز ماریوس د وریس (Marius de Vries) که به خاطر کارهایش در فیلمی همچون La La Land (لا لا لند) معروف است تولید خواهد شد.

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا