سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد سایت تابع قوانین جاری کشور می باشد و در صورت درخواست مطلبی حذف خواهد شد
اخبار رسانه خارجیاخبار رسانه و تلویزیون

اولین تصاویر و تیزر از فصل سوم سریال Jessica Jones منتشر و تاریخ پخش آن مشخص شد!

[ad_1]

شبکه Netflix (نتفلیکس) تیزر جدیدی از فصل سوم سریال Jessica Jones (جسیکا جونز) با بازی کریستن ریتر (Krysten Ritter) را منتشر کرد که براتون آماده کردیم و در بالا می توانید این تیزر را تماشا کنید. همچنین شبکه Netflix اولین تصاویر رسمی از فصل سوم سریال Jessica Jones منتشر کرد که در انتهای همین پست می توانید این تصاویر را مشاهده نمایید. همچنین تاریخ پخش فصل سوم مشخص شد که بدین ترتیب فصل سوم سریال محبوب Jessica Jones در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ برابر با ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ از شبکه Netflix پخش خواهد شد.

وقتی فصل اول سریال Jessica Jones سال ۲۰۱۵ پخش شد، دومین سریال نتفلیکس با همکاری مارول بود که از این سرویس پخش می‌شد. ابتدا Daredevil (دردویل) و سپس Jessica Jones که با دو سریال مستقل دیگر دنبال شدند – Luke Cage (لوک کیج) و Iron Fist (مشت آهنین) – و سپس این چهار قهرمان در سریال The Defenders (مدافعان) دور هم جمع شدند. سریال The Punisher (مجازاتگر) هم به عنوان اسپین‌آف به این دنیای ابرقهرمانی اضافه شد. حالا فصل سوم Jessica Jones آخرین بازمانده‌ی همکاری سابقا موفق Marvel (مارول) و نتفلیکس خواهد بود.

نتفلیکس پس از کنسل کردن Iron Fist، بقیه‌ی سریال‌های لایواکشن مارولی خودش را هم کنسل کرد، تا قرارداد خودش با مارول را به پایان برساند. پس از Iron Fist، سریال‌های Luke Cage و Daredevil هم کنسل شدند، که باعث شوکه شدن طرفداران این سریال‌ها شد، چون فصل پایانی آن‌ها با بازخوردهای خوبی روبرو شده بود. سپس نتفلیکس سریال‌های The Punisher و Jessica Jones را هم کنسل کرد، اما قول داد فصل سوم Jessica Jones که تکمیل شده را پخش کند.

پس از اینکه شبکه Netflix همه سریال های مارولی خودش را کنسل کرد، هواداران امیدوار بودند تا کمپانی Disney (دیزنی) این سریال های محبوب را در استریمینگ خود یعنی شبکه Disney+ (دیزنی پلاس) ادامه دهد. اما این تقریبا امری غیر ممکن است زیرا به دلیل سیاست های کمپانی دیزنی، همه فیلم ها و سریال ها باید در رده سنی خانوادگی باشند . سریال های مارولی کنسل شده شبکه Netflix مشخصا همه چیز هستند جز خانوادگی.

اما هواداران همچنان هواداران می توانند امیدوار بمانند زیر کمپانی دیزنی به تازگی شبکه Hulu (هولو) را به قیمت ۵٫۸ میلیارد دلار خریداری کرده و در شبکه Hulu خبری از سیاست های درجه سنی خانوادگی وجود ندارد. خیلی ها برا این باورند که کمپانی دیزنی بیشتر برای ادامه دادن سریال های مارولی خشن خود شبکه Hulu را خریداری کرده است. حتی مدتی پیش هم شبکه Hulu خبر از ساخت دو سریال مارولی Ghost Rider (روح سوار) و Hell Storm (هل استورم) را داد. پس خیلی جای تعجب نیست که سریال های کنسلی شبکه Netflix در شبکه Hulu ادامه پیدا کنند.

در مورد اینکه طرفداران باید چه انتظاری از فصل پایانی Jessica Jones داشته باشند، احتمالا این سریال پایان محکم‌تری نسبت به دیگر سریال‌های مارولی نتفلیکس داشته باشد. Daredevil و Luke Cage و Iron Fist با نقاط اوج به پایان رسیدند چون شورانرها نمی‌دانستند قرار است سریال آن‌ها کنسل شود. در حالی که Jessica Jones پس از پایان فیلمبرداری کنسل شد، اما این احتمال وجود دارد که به دلیل جدایی ملیسا روزنبرگ (Melissa Rosenberg) شورانر سریال پس از فصل سوم، پایان خوبی برای آن در نظر گرفته شده باشد.

 

[ad_2]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا